וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע חושדים שאוסטין אג'ידה מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב

17.2.2015 / 10:04

על פי מקורבים למשא ומתן, האלופה גיששה אצל השוער, שמבקש לשדרג את ההצעה שניתנה לו לשלוש שנים. גורם: "אם לא יסתדר, באר שבע תצרף שוער ישראלי"

one

בהפועל באר שבע חושדים שהשוער אוסטין אג'ידה מחזיק בהצעה אחרת מקבוצת צמרת בליגת העל. על פי מקורבים למשא ומתן בין אג'ידה לבאר שבע, מכבי תל אביב גיששה אצל סוכנו של השוער, אבי נימני.

שוער הפועל באר שבע, אוסטין אג'ידה. ברני ארדוב
המיסוי מעלה את עלות השכר שלו. אג'ידה/ברני ארדוב

אג'ידה מרוויח 120 אלף שקל ברוטו בחודש, אבל כעת נדרשת ברקת לשדרג את חוזהו באופן משמעותי. הסיבה: בינואר האחרון אג'ידה רשם חמש שנים בישראל, לאחר ששיחק בעבר בהפועל פתח תקוה. "זה לא סוד שהמיסוי על אג'ידה מעלה את רמת השכר באחוזים גבוהים מאוד. המגעים נמשכים, אבל אם זה לא יקרה באר שבע תחפש שוער ישראלי".

כפי שכבר פרסמנו בעבר, המועדון הגיש הצעה לשוער לחתום לשלוש שנים, וזה התנגד משום שהוא רוצה להרוויח את סכומי הנטו שהרוויח בעונה הנוכחית, והדבר הוביל להחלטה לנסות ולצרף את אופיר מרציאנו אם המשא ומתן ייכשל.

במועדון יחלו היום בהכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה. המאמן אלישע לוי מקבל גיבוי רחב מההנהלה שלו, שמגנה את הקריאות נגדו מקומץ אוהדים שחלקם יושב ביציע הכבוד. במועדון לא מתכוונים לעבור לסדר היום ולוותר לאוהדים שמקבלים הזדמנות ליציע הכבוד ומקללים את המאמן.

בינתיים, החלה מכירת הכרטיסים לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה. מחיר הכרטיס אחיד לכל הגילאים: 55 שקל במכירה פרונטאלית, 60 שקל דרך האתר. האוהדים יישבו ביציע המזרחי העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully