וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'ייסון ג'יאמבי הודיע על פרישה

16.2.2015 / 22:19

אחרי קריירה עשירה, שארכה 20 עונות וכללה תואר MVP אחד (בשנת 2000), חמש בחירות לאולסטאר ומעורבות בשערוריית השימוש בחומרים אסורים, ג'יאמבי נפרד: "זה היה מסע מופלא"

ג'ייסון ג'יאמבי קליבלנד אינדיאנס. AP
קריירה עשירה. ג'יאמבי/AP

אחרי קריירה עשירה וסוערת, שנמשכה לא פחות מ-20 עונות, ה-MVP לשעבר ג'ייסון ג'יאמבי הודיע הערב (שני) על פרישה מה-MLB. ג'יאמבי חבט לאורך הקריירה ל-440 הומראנים והיה מעורב גם בסקנדל השימוש בחומרים אסורים בעברו. הוא מסר בהודעת הפרישה שלו: "זה היה מסע מופלא".

ג'יאמבי החל את הקריירה ב-1995 במדי אוקלנד את'לטיקס, שם שיחק עד 2001. אחרי כמה עונות גדולות באייז, במהלכן נבחר פעמיים לאולסטאר, זכה ב-MVP ב-2000 וגם הוביל את הקבוצה מקליפורניה לפלייאוף, הוא עבר עם חוזה לשבע שנים תמורת 120 מיליון דולר לניו יורק יאנקיז וכמיטב המסורת, גם הסתפר והוריד את זקנו.

הוא פתח היטב את תקופתו בניו יורק ונבחר לעוד שלושה משחקי אולסטאר, אולם באותן שנים שמו גם קושר לשערוריית "באלקו", אותה מעבדה שסיפקה סטרואידים לשלל אתלטים. הוא הודה בשימוש בחומרים משפרי ביצועים, אך המשיך לשחק. ב-2009 נפרד מהיאנקיז וחזר לקדנציה שנייה וקצרצרה באוקלנד, לפני שעבר לקולורדו. את הקריירה הוא סיים בקליבלנד. ג'יאמבי חבט בסך הכול ל-2,010 חבטות ו-27.7 אחוזי חבטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully