וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "היו לי חלומות בקדנציה הקודמת, אולי הפעם זה ייצא לפועל"

16.2.2015 / 15:33

מאמנה החדש של הפועל חיפה: "לא מפחד מהאתגר. אמרתי לראובן עטר שאני מצטער על הסיטואציה". יואב כץ: "לא המשחק האחרון גרם לי לפטר את עטר. אני מאמין בבנין". שחקן: "הקבוצה הייתה כבויה"

one
טל בנין מאמן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
ישאיר את חיפה בליגה? טל בנין/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה מתחילים לעכל את הזעזוע שהתרחש היום בבוקר בעמדת המאמן ומחר (שלישי) יערוך טל בנין את אימון הבכורה שלו בקבוצה. בנין צפוי לקיים אסיפה עם השחקנים והצוות המקצועי ולהבהיר להם את הדרך בה הוא מאמין.

יואב כץ התייחס בהתבטאות ראשונה לוואלה ספורט למהלך ואמר: "זהו לא יום שמח ואפילו אפשר להגיד שזה יום קצת עצוב אבל עם תקווה חדשה. אני לא אוהב לפטר מאמנים ולא נוהג לעשות כך. אני מעריך מאוד את ראובן עטר, הוא אדם ישר וטוב אבל נכנסנו לשליש האחרון וכאן אין מקום לעשות טעויות".

כץ הוסיף: "אחרי הדרבי מול מכבי חיפה רצו שאפטר את ראובן אבל זו הייתה תחילת העונה והאמנתי שהוא יכול לשנות. לא המשחק האחרון מול פתח תקוה גרם לי להחליט, אלא כל ששת המשחקים האחרונים שלנו. ראובן נכשל? אני יכול להגיד שהקבוצה לא הצליחה".

לגבי המחליף טל בנין אמר כץ: "היחסים ביני לבין טל בנין טובים. אני מאמין בו מאוד אחרת לא הייתי ממנה אותו למאמן. יש לי תקווה חדשה ואני מאמין שהוא יוביל את הקבוצה לדרך חדשה. ברור שהמטרה היא בראש ובראשונה להישאר ליגה בטח במצב העניינים הנוכחי".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מגיע לישיבת המנהלת בעקבות אירועי הדרבי. מגד גוזני
קיבל החלטה קשה. יואב כץ/מגד גוזני

טל בנין עצמו התראיין לתכנית הספורט של רדיו 103FM ואמר: "היו שמועות לגביי כבר לאחר התבוסה בדרבי, אבל אף אחד לא פנה אליי. גם הפעם היה רחש, אבל פנייה לא הייתה. אני תמיד מעדיף לעבוד בצורה ישירה, ואחרי שקיבלתי את הפנייה ודיברנו על הדברים, יכולנו לצאת לדרך. היו לי הרבה חלומות בקדנציה הקודמת, אולי הפעם זה גם ייצא אל הפועל. עקבתי אחרי הקבוצה ואני לא מפחד מהאתגר".

על חברו ראובן עטר, אותו החליף בתפקיד, אמר בנין: "יצרתי קשר ואמרתי שאני מצטער על הסיטואציה שנוצרה. הוא מבין את זה, הרי בנתניה זה קרה לנו הפוך. אלו הם חייו של מאמן, זה יכול לקרות".

גם בקרב שחקני הקבוצה עסקו היום בעיקר בעניין הזעזוע ולמרות שלא נערך אימון רוב השחקנים שוחחו בינם לבין עצמם על המהלך. "ראובן הוא אחלה בנאדם ואנחנו אוהבים אותו אבל הקבוצה היתה כבויה" אמר אחד השחקנים, "היה צריך להיות שינוי וברגע ששינוי השחקנים לא הצליח אז יואב החליט מה שהחליט. טל בנין מכיר את המועדון ומכיר הרבה מהשחקנים, אנחנו מקווים שביחד איתו נצא מהמצב שאנחנו נמצאים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully