וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות וכאב הראש החדשים של בלבול ומכבי חיפה: רובן ראיוס

16.2.2015 / 13:05

הספרדי החליף את בניון ונראה טוב מול אשדוד, אך ספק אם יתבצע שינוי לאור הצטיינות החלק הקדמי. הירוקים טוענים: "קאיודה הוצע ביום האחרון של החלון ההעברות, לא ננהל מו"מ לפני שהעונה תסתיים"

one

גורמים במכבי נתניה פנו לנשיא המועדון יעקב שחר והציעו לו לרכוש את החלוץ הניגרי לארי קאיודה, כדי שיעבור מיד בתום העונה למכבי חיפה. עצם הפניה היא עליית מדרגה בשלב המשא ומתן בין הקבוצה של רוני לוי לקראת מכירה עתידית של החלוץ. במכבי חיפה אמרו הבוקר כי השחקן הוצע ביום האחרון של העברות, מבלי להיכנס לפרטי העסקה, וכרגע הם לא מתכוונים לנהל משא ומתן לפני שהעונה תסתיים. יחד עם זאת, מקורבים לעסקה טוענים כי בקרוב תיעשה פניה נוספת של אלי שגב על מנת לנסות ולמכור את קאיודה עוד העונה למכבי חיפה או למכבי תל אביב, במטרה שיעבור בסופה, וכך יוכל המועדון להתייצב מבחינה כלכלית.

גם אפשרות שיעבור למועדון בחו"ל אינה נפסלת. כזכור, לאחרונה פרסמנו בוואלה! ספורט כי מכבי חיפה מתכוונת להיכנס למשא ומתן לרכישת שיר צדק עוד לפני שהעונה תסתיים, ומבלי צורך בהליך בוררות, וכי מתנהל מעקב גם אחר חלוץ מכבי נתניה. "כרגע אנחנו מתרכזים במטרות שלנו לעונה הנוכחית", אמרו במועדון.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
ילבש ירוק בעונה הבאה? קאיודה/ברני ארדוב

המגן אייל משומר עדיין לא קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש, אבל בסביבתו משוכנעים שהצעה כזאת תגיע בקרוב. עוד טוענים, כי העובדה שלא נכלל בסגל לשני המשחקים האחרונים אינה מהווה חלק מהחלטה לגביו. גם עידן ורד לא נכלל בסגל, ורשאי לנהל מגעים עם קבוצות אחרות. ההערכה היא שחיפה כן תפנה אליו במטרה לחדש את ההסכם, אבל ורד ירצה לדעת קודם מה מעמדו המקצועי בקבוצה. גוסטבו בוקולי סיפר בימים האחרונים לחבריו בקבוצה כי לא בטוח שיפרוש בתום העונה, אבל נראה כי היכולת של מוחמד קמארה, החזרה של אביחי ידין והעובדה שקובי מויאל יחזור מפציעה וג'אבר עטאא מהשאלה, אמורות להוות רמז עבה לשחקן.

שחר וסגנו עוזי מור הגיעו לאימון הבוקר של הקבוצה, שוחחו עם השחקנים (לא באופן אישי) ונכנסו לחדר ההלבשה. השניים לא ניהלו שיחות לגבי מצב הקבוצה, אלא רק עודדו את השחקנים. אחר כך נכנסו השניים גם לשיחה כללית עם המאמן מרקו בלבול. במועדון העריכו כי שחר הגדיל לאחרונה את מעורבותו בקבוצה לאור השינוי שערך בינואר ולקראת העונה הבאה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
קיבל מחמאות על יכולתו. רובן ראיוס/ניב אהרונסון

בחיפה החמיאו אתמול לרובן ראיוס, שהציג יכולת נהדרת במשחק מול אשדוד, ונמצא בתמונת ההרכב למשחק מול הפועל תל אביב ביום שני הבא בבלומפילד. הבעיה של מרקו בלבול קשורה בעיקר למיקום של ראיוס על המגרש, כשיוסי בניון שבישל צמד במשחק האחרון נמצא בהרכב. אלון תורג'מן ייעדר מהמשחק הקרוב בשל צבירת כרטיסים צהובים, מיצ'ל ייעדר מאותה סיבה מהמשחק מול נתניה.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי מאז הגעת אלירן עטר ואיתי שכטר חל שינוי באווירה בחדר ההלבשה. "הם התאקלמו מהר יותר משחשבנו, מהרגע הראשון הרגישו בבית", ציינו. השוער ולדימיר סטויקוביץ' והבלם אברהם פאס שוחררו מהאימונים היום ומחר בשל סיבות אישיות. הראשון בשל סידורים אישיים, השני בשל הולדת בנו. השניים ישובו לאימונים ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully