וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "לא חושבים על המשחק מול אלבה, נגיע בשיא הדריכות"

16.2.2015 / 11:57

גארד מכבי תל אביב דרוך לקראת המפגש בחצי גמר הגביע מול מכבי חיפה:. יבזורי סומן כשחקן מפתח אצל הירוקים, שחורציאניטיס ישחק הוירוס. דראגן בנדר זכה בתואר ה-MVP במחנה צעירים ב-NBA

אחרי שזכו בגביע בשנה שעברה, במכבי תל אביב לא מעוניניים להפסיד את התואר ובמועדון יש דריכות רבה לקראת המשחק הערב בחצי הגמר מול מכבי חיפה. הצהובים הפסידו במשחק הירוליג האחרון מול אלבה ברלין, אולם גודס ביקש מיד בתום המשחק "לשכוח מההפסד ולהתרכז בהמשחקי הגביע".

דגן יבזורי, הקלע המצטיין של הירוקים שמועמד למכבי תל אביב בעונה הבאה, סומן כאחד משחקני המפתח אצל היריבה. מי שלא נרשם למשחק הערב הוא ג'ו אלכסנדר. סופוקוליס שחורצאניטיס לא החלים לחלוטין מהוירוס ממנו סבל, אף הוא ישותף במשחק הערב.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
לא מזלזל בחיפה. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

הקפטן יוגב אוחיון אמר לוואלה ספורט לקראת המשחק: "אין חולים, אין כואבים ואין עייפים. אנחנו צריכים לבוא במלוא הכוחות ולהיות מוכנים. משחק גביע זה משחק על תואר ונגיע אליו במלוא הדריכות והרצינות".

ג'רמי פארגו הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק את סגנון המשחק שלנו. להיות ביחד כדי לנצח. אנחנו לא חושבים על ההפסד מול אלבה בשבוע שעבר, אם נחשוב על הפסד אז נופיע רע למשחק. שיחקנו מולם במחזור הקודם אז הם ירצו לעשות את אותם הדברים ולעצור אותנו שוב, אבל לא נרצה לחזור על הדברים האלו. מורן רוט ודגן יבזורי הם שחקנים חשובים עבור חיפה ואני בטוח שהם חושבים איך לנצח אותנו. זה לא יהיה קל עבור שני הצדדים".

לגבי שני התארים שהפסידו העונה- גביע ווינר והביניבשתי והאם קיים לחץ השיב פארגו: "אין שום לחץ, אלו היו משחקים הראשונים של העונה. יש ווירוס שמסתובב בחדר ההלבשה ,גם עם סילבן, אבל הוא יהיה בסדר".

בתוך כך, דראגן בנדר זכה היום בתואר ה-MVP במחנה הצעירים (כדורסל ללא גבולות) שנערך בימים אלה בניו-יורק במקביל לחגיגות האולסטאר. במחנה השתתפו 39 השחקנים הטובים בעולם, מחוץ לארה"ב, ילידי 1997, ובתום שלושה ימים של משחקים ואימונים פנימיים, הקרואטי מהאקדמיה של מכבי תל אביב נבחר למצטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully