וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "שחקנים קיבלו פיק ברכיים, ארסו בירידה גדולה, פרדה לא נלחם"

16.2.2015 / 7:45

בבית"ר סימנו את האשמים בהפסד הביתי לסכנין: "עצוב מאוד ששחקנים לא הביאו את עצמם למשחק כל כך חשוב". גיא לוי הגן על החלטתו לפתוח עם פרדה: "הוא שחקן מצויין, משחק וחצי לא טובים זה חלק מהעסק"

one

הפנים של אלי טביב אמרו את הכל. הבעלים של בית"ר ירושלים התחיל את יומו אתמול (ראשון) בבית המשפט בדיון ב-"פרשת הנער", נמשך עם החלטת ההתאחדות לכדורגל להעניש את קבוצתו בשני משחקי רדיוס ולקנות אותה ב-40 אלף שקל, והסתיים בהפסד הביתי 2:1 לבני סכנין. בנוסף לאכזבה מהתוצאה, זעם טביב על כך שלמשחק נכנסו עשרות אוהדי סכנין במסווה של שחקנים ואנשי מנהלה של המועדון, כשמנגד כמעט ולא נכנסו אוהדי בית"ר. המשקיף משה עגייב אמור לציין את הדברים בדו"ח אותו יגיש.

בבית"ר התאכזבו בעיקר מרמת המשחק שהציגו, ואמרו: "הכתובת הייתה על הקיר. ההפקרות בהגנה הייתה כבר בשבוע שעבר כשספגנו שלושה שערים בסמי עופר. אמרנו כבר אז שלא בכל שבוע נוכל להבקיע ארבע ולנצח. השחקן הכי דומיננטי העונה, ססאר ארסו, נמצא בירידה גדולה בשבועיים האחרונים ואנחנו חייבים אותו לפיניש. עצוב מאוד ששחקנים לא הביאו את עצמם למשחק כל כך חשוב וחלקם אף קיבל פיק ברכיים. עכשיו משני משחקים במושבה נהיה חייבים להביא לפחות ארבע נקודות".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יום קשה במיוחד. אלי טביב/ברני ארדוב

ביקורות לא מעטות נשמעו על שיבוצו של דני פרדה בהרכב, ובבית"ר אמרו: "פרדה לא מרוויח את הדקות שלו. מילא חוסר ביטחון בחלק ההתקפי, אבל הוא אפאטי ולא במקרה מוחלף ראשון. יותר מדי נלחמו בשבילו, הגיע הזמן שיילחם בשביל עצמו". המאמן גיא לוי גונן על החלטתו ואמר: "אני לא אכנס להחלטות בנוגע להרכב, אך דני פרדה שחקן מצוין ואם יש לו משחק וחצי לא טוב זה חלק מהעסק".

דושאן מאטוביץ' אמר בסיום: "במשחק מהסוג הזה, בלי הקהל שלנו ובאיצטדיון ריק, חשוב מאוד להיות מרוכזים. היינו טובים בעשר הדקות הראשונות והייתה לחנן הזדמנות מצויינת שלא נכנסה. סכנין שיחקה עם הגנה חזקה והצליחה לעקוץ. אחרי זה רדפנו אחריה והיא הבקיעה את השני ולמעשה הכריעה את המשחק. בחיפה הבקענו מהתחלה והובלנו, אחרי 30 דקות יכולנו להוביל 0:4. היום גם פתחנו טוב, אבל במצבים כאלה קבוצות כמו סכנין מבקיעות במצב הראשון שלהן ובמזג האוויר כזה לא פשוט לחזור".

עם זאת הוסיף מאטוביץ': "אנחנו במצב טוב. יש ארבעה משחקים וזה תלוי בעיקר בנו. יש לנו מכבי פתח תקוה, הפועל פתח תקוה, מכבי תל אביב ורעננה. אני חושב שבשבוע הבא זה משחק המפתח. אם נגיע כמו שהגענו נגד הפועל חיפה ונפתח טוב, הכל פתוח. הרמה פחות או יותר שווה, הם נלחמים בדיוק כמונו על מקומם בפלייאוף העליון, אבל התמיכה של הקהל תעזור לנו מאוד. זה המשחק הכי חשוב שלנו השנה".

עוד באותו נושא

גיא לוי: "אנחנו לא יכולים לקחת הרבה מהמשחק הזה"

לכתבה המלאה
דני פרדה שחקן בית"ר ירושלים מול איציק כהן שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
"יותר מדי נלחמו בשבילו, הגיע הזמן שיילחם בשביל עצמו". דני פרדה/ברני ארדוב

בנוגע לביקורת על ארסו וחוליית ההגנה אמר מאטוביץ': "אני לא מדבר על שחקנים באופן פרטי. כולנו ביחד, אם מישהו עושה טעות שחקן אחר יכול לחפות עליו. ססאר שיחק מצוין העונה ויום רע זה משהו שקורה, זה לא סיפור גדול". גיא לוי אמר על ססאר ארסו בסיום: "אני מניח שיש לו ביקורת עצמית מספיק גבוהה כדי לדעת מה הוא עשה מספיק טוב. אף אחד לא הילל ושיבח שהוא היה טוב ולא נעשה להיפך בעקבות משחק מהסוג הזה".

בית"ר תגיש היום או מחר ערעור על העונש שספגה אתמול בבית הדין, מתוך תקווה כי העונש יופחת משמעותית. מעבר לכך תגיש בית"ר בקשה לדחות את ביצוע מועד הרדיוס למשחק שאחרי מכבי תל אביב על מנת למזער נזקים לאחר איבוד ההכנסה אתמול. בבית"ר אמרו אמש: "צריך לעשות סוף לאפליה. אם למכבי חיפה אישרו לשנות סדר משחקי רדיוס, אז חובה לאשר גם לנו. מספיק אנחנו סובלים מבית הדין וכל ההתנהלות הלא שיוויונית שלו".

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גיא לוי: "אני מניח שיש לו ביקורת עצמית מספיק גבוהה כדי לדעת מה הוא עשה מספיק טוב". ססאר ארסו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully