וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד כליבאת: "שיחקנו חכם ופגענו בנקודות החלשות שלהם"

16.2.2015 / 7:08

בסכנין צהלו מהניצחון על בית"ר ירושלים, הקשר: "ידענו את התוצאות בתחתית והבנו שאנחנו חייבים רק ניצחון. מול הפועל פתח תקוה זו תהיה מלחמה בפני עצמה". גורם: "ראינו למה אלי כהן התעקש על כליבאת וקאצ'ובה"

one

שמחה גדולה נרשמה אתמול (ראשון) אצל אנשי בני סכנין אחרי הניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים, כאשר הנהלת המועדון הזמינה את השחקנים ואנשי הצוות בסיום לארוחה חגיגית במסעדה בירושלים. בסכנין ייחסו חשיבות כפולה למשחק מול בית"ר, הן בגלל היריבות הגדולה בין המועדונים, ובעיקר בשל הניצחון של הפועל פתח תקווה בשבת על הפועל חיפה שקירב את סכנין מרחק שתי נקודות מהקו האדום. "ידענו את התוצאות בתחתית והבנו שאנחנו חייבים רק ניצחון", אמר מוחמד כליבאת. "מגיע לכל שחקן ושחקן וכמובן לאלי כהן שאפו ענק. נלחמנו ושיחקנו כמו שצריך, חכם ופגענו בנקודות החלשות שלהם. עכשיו צריך לחזור לקרקע ולחשוב כבר על הפועל פתח תקוה, שזו מלחמה בפני עצמה".

בני סכנין ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

מוחמד גדיר: "משמח שהניצחון הוא על בית"ר ירושלים"

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
חגגו בארוחת ערב. גדיר אחרי אחד השערים/ברני ארדוב

בהנהלת המועדון החמיאו מאוד לכהן על ניהול המשחק ועל הלחץ שהפעילה הקבוצה בכל חלקי המגרש, כשהמאמן עצמו נראה מאושר מאוד והחמיא לכל השחקנים על היכולת שלהם. דייגו קאצ'ובה, מוחמד כליבאת ופיראס מוגרבי זכו למחמאות גדולות על היכולת שלהם, כשמעל כולם בלט כמובן מוחמד גדיר שנמצא בכושר הטוב בקריירה שלו. "אם מישהו התלונן על החיזוק, אז נגד בית"ר ראינו למה אלי כהן התעקש על כליבאת וקאצ'ובה", אמר גורם במועדון. "חשוב מאוד שנשחק טוב וננסה להיכנס לפלייאוף העליון או לכל הפחות לפתוח פער משמעותי על היריבות שנמצאות מתחת לקו האדום לפני הפלייאוף התחתון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן קדוש מסלק את הסכנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully