וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון סיים חמישי ברומא

15.2.2015 / 18:43

הישראלי השיג שני ניצחונות בתחרות מסבב אירופה הפתוחה, אבל נכנע בחצי הגמר למתיאשווילי הגאורגי וגם בקרב על מדליית הארד הוא הפסיד לסו-וואן קים הקוריאני. פטר פלצ'יק סיים שביעי

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון. ברני ארדוב
פספוס. אורי ששון/ברני ארדוב

תחרות הג'ודו ברומא במסגרת סבב אירופה הפתוחה הגיעה היום (ראשון) לסיומה, וננעלה עם מדליה אחת במחנה הישראלי, זו של טל פליקר במשקל 66 ק"ג. היום עלו על המזרן ישראלים רבים, ואת ההישג הבולט ביותר רשם אורי ששון, שסיים במקום החמישי אחרי שני פספוסים להשיג מדליה.

ששון, שמתחרה בקטגוריית המשקל מעל 100 ק"ג, פתח את התחרות עם ניצחון על ולריו מנאלה האיטלקי שספג ארבעה עונשים בדרך להפסד. בסיבוב השני הישראלי גבר על מריוס פסקביצ'יוס הליטאי, ו-ווזארי אחד הספיק לו כדי לטפס לחצי הגמר. אלא שפה הדרך המוצלחת של ששון הסתיימה כאשר ששון נכנע באיפון ללבאני מתיאשווילי הגאורגי, שסיים בשנה שעברה עם מדליית כסף בגרנד סלאם טוקיו. משם המשיך ששון לבית הניחומים לקרב ישיר על מדליית הארד, אבל ששון הפסיד שוב, הפעם לסו-וואן קים הקוריאני באיפון שהגיע 34 שניות מתחילת הקרב.

פטר פלצ'יק סיים במקום השביעי בקטגוריית עד 100 ק"ג. אחרי שהשיג שני ניצחונות ושני הפסדים. יעקב ממיסטבלוב גבר על יריב איטלקי, אבל נכנע ליפני. בקטגוריית 90 ק"ג, לי קוכמן הפסיד בקרבו הראשון ליריב צרפתי, אלון ששון נכנע בסיבוב השני לרוסי וארצ'י וולפמן הפסיד בקרבו הראשון לקוריאני. ב-81 ק"ג, אסף חן הפסיד בקרבו הראשון ליריב גרמני.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully