וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: יובל פרייליך הפתיע את המדורג 2 בעולם, ונעצר בשמינית הגמר בוונקובר

15.2.2015 / 10:27

אלוף אירופה לנוער בסיוף סיים במקום ה-16 בתחרות הגביע העולמי, אחרי שגבר על רוברי אולריך הצרפתי 13:15. נועה חנינה ומתן צוקרמן הוכתרו כאלופי ישראל לנוער ברומח

אלוף אירופה לנוער בסיוף, יובל פרייליך, סיים במקום ה-16 בתחרות הגביע העולמי לבוגרים בוונקובר, תוך שהוא מפתיע בדרך את המדורג 2 בעולם בדקר, רוברי אולריך הצרפתי. זה קרה בקרב הראשון של שלב הנוקאאוט בתחרות שבה נטלו חלק 176 סייפים. פרייליך הוביל לאורך כל הקרב, אולריך חזר והשווה ל-13:13, אבל סייף הפועל כפר סבא שמר על קור רוח וידע לנצח 13:15.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדהים את הצרפתי. יובל פרייליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקרב הבא ניצח חניכו של אוהד בלוה 14:15 את באניי צומבר מהונגריה, ואז הפסיד בשמינית הגמר 15:9 ליפני, מינובי קאצואסו. יום לפני כן, בשלב הבתים, גבר פרייליך על שני סייפים מהנבחרות הבוגרות של צרפת וארצות הברית. היום (ראשון) בקנדה ישתתף פרייליך בתחרות הקבוצתית יחד עם חברו למועדון ולנבחרת, עידו הרפה, וגרשון בסקין מהפועל אשקלון. בשל מצוקה תקציבית, נשלחו רק שלושה סייפים לתחרות.

ובינתיים בזירה המקומית, נועה חנינה ומתן צוקרמן מהפועל עכו הוכתרו כאלופי הנוער (עד גיל 20) ברומח באליפות ישראל. חנינה ניצחה בגמר הנשים את הילית נחייסי מהפועל גלבוע, וצוקרמן גבר בגמר הגברים על גולן אופק מהפועל חיפה. את המקום השלישי בנשים חלקו אביגייל אלפטוב מעכו ומיה כץ מגלבוע, ובגברים זיו באום מהפועל עמק יזרעאל ואדם זרצקי מבאר שבע. התחרות נערכה באולם לידר בגני תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully