וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל: "המועדון הזה לא רגיל להיות למטה, ניתן הכל כדי לצאת מהתקופה הזו"

בהפועל תל אביב עדיין מסתכלים למעלה: "אנחנו עוד צריכים זמן להתחבר", במועדון לא מבטיחים שאלי כהן יישאר לעונה נוספת: "הוא יצטרך לעשות יותר מרק להשאיר את הקבוצה בליגה"

one

הפועל תל אביב חזרה אתמול (שבת) עם תחושת חמיצות מבאר שבע אחרי ההפסד (1:0) שסיבך אותה בתחתית. אצל האדומים ישנה שביעות רצון מההתקדמות של הקבוצה מבחינה מקצועית, אך באותה נשימה חוששים מאוד במועדון ממאבקי התחתית שהולכים ומתקרבים ככל שהעונה מתקדמת. "אסור לשכוח שזו קבוצה כמעט חדשה", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "אנחנו צריכים עוד זמן להתחבר כדי שנדע לנצח גם משחקים כאלה. חבל, כי לא הגיע לנו להפסיד. אנחנו מקווים שזה רק לא יהיה מאוחר מדי. המשחק מול מכבי חיפה זה משחק העונה שלנו נכון לעכשיו".

"אני לא חושב שיש בעיה", אמר שגיב יחזקאל לאחר המשחק. "זו תקופה שנצטרך לדעת לצאת ממנה. אנחנו רצים ונלחמים ונותנים הכל על המגרש. המועדון הזה לא רגיל להיות למטה, ננסה לנצח במחזור הקרוב ואני מאמין שאם נצבור שני ניצחונות יהיה בסדר. הפועל היא כרגע קבוצת תחתית, זה לא קרה בשנים האחרונות אבל ניתן הכל כדי לצאת מהתקופה הזו. בכל מועדון יש לחץ, במיוחד כאן, אבל בתקופה האחרונה אנחנו רואים שיש שיפור. אנחנו שמים את כל מה שקורה מסביב בצד. יש יותר להט בקבוצה מאז שאלי כהן הגיע, הוא מסביר לנו יותר דברים טקטיים ולפי דעתי אנחנו מראים שיפור, אם נמשיך ככה נעלה למעלה".

מאמן הפועל תל אביב, אלי כהן. ברני ארדוב
מעמדו לא ברור לעונה הבאה. אלי כהן/ברני ארדוב

אלי כהן אומנם מקבל מחמאות, אבל במועדון הבהירו: "כדי להישאר בעונה הבאה הוא יצטרך יותר מרק להשאיר את הקבוצה בליגה". האדומים עדיין לא עוסקים בתכניות לעונה הבאה עד שהקבוצה לא תתייצב, וייתכן שגם אם היא תגיע לפלייאוף התחתון אך תסיים שביעית ותציג יכולת טובה זה ייחשב כהישג עבור השריף. כל מיקום נמוך יותר, וספק אם כהן יישאר.

בכל מקרה בהנהלה מתכוונים להמשיך ולשמור על שקט ולתת לכהן לעבוד עד תום העונה. בנוסף בהנהלת מרוצים מהעובדה שהאולטראס הצהירו כי הם יפסיקו עם קריאות הבוז לעבר בן רייכרט. מלבד זאת, בהפועל מדברים על הבעיות בהגנה ועל הטעויות החוזרות של סארי פלאח. כרגע גם יודעים כי אין לבלם מחליף בצד השמאלי ולכן לא נראה כי הוא עומד לשלם על הטעויות שלו. ישראל זגורי שנעדר אתמול בשבל צבירת כרטיסים צהובים יחזור ככל הנראה להרכב בשבוע הבא על חשבונו של שגיב יחזקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully