וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נענשה בשני משחקי רדיוס, הדיון של טביב נדחה

15.2.2015 / 10:45

הקבוצה ספגה עונש כבד על אירועי המשחק מול עירוני קרית שמונה, הבעלים הגיב: "המשקיף לא ראה כלום, נערער". הקראת גזר הדין של טביב ב"פרשת הנער" נדחתה בשל אי ודאות לגבי כשירותו לעבודות שירות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים נענשה היום (ראשון) בצורה קשה על אירועי המשחק מול עירוני קרית שמונה (1:3) שנערך לפני שבועיים. באותו משחק, שהתקיים באצטדיון טדי, חלף חלוצה של הקבוצה הצפונית, אחמד עאבד, על פני היציע בו ישבו חלק מאוהדי בית"ר. אלה קראו לעבר עאבד דברים, כאשר על פי משקיף המשחק, השחקן ספג בין היתר קריאות גזעניות ואף יריקות. הבוקר החליט בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להטיל על הקבוצה עונש של שני משחקי רדיוס בפועל. בנוסף, בית"ר נקנסה ב-40 אלף ש"ח. הבעלים אלי טביב הגיב: "המשקיף לא ראה כלום. נערער על כך".

גורם בבית"ר הגיב על העונש שספגה הקבוצה ואמר: "ארבעה ימים השהו את ההחלטה כי לא ידעו איך לצאת מכל השקר הזה ופתאום ברגעים בהם אמור להינתן גזר הדין של אלי טביב בבית המשפט מודיעים על ההחלטה. תזמון מושלם מבחינת בית הדין וכלל לא מקרי. אפשר גם לקרוא את ההחלטה ולהבין את כל דרך ההתנהלות של בית הדין - דיון בו התובע דורש קנס בלבד של 20 אלף שקל נגמר בהחלטה על קנס של 40 אלף שקל ושני משחקי רדיוס. ברור שנערער גם מעבר לבית דין העליון, זאת פשוט החלטה הזויה".

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב (ימין) עם עורך דינו ציון אמיר (שמאל). יוסי ציפקיס
כועס על העונש שקיבלה בית"ר. טביב/יוסי ציפקיס

עוד הבוקר, טביב התייצב בפני שופט בית משפט השלום בתל אביב, דניאל בארי. הצפי הראשוני היה כי השופט יקריא את גזר דינו של טביב, שהורשע בתקיפה ובהשמדת ראיות. גם גזר דינו של המאבטח אילן פניבלוב אמור היה להתקבל. אולם לאחר שהפרקליטות הציגה את מה שלטענתה היא "משיכת זמן" והוסיפה כי טביב לא נמצא כשיר לעבודות שירות, העונש שהוא צפוי היה לקבל ולאחר שעורך דינו של טביב והבעלים עצמו טענו מנגד שהוא עבר את כל הבדיקות הנדרשות, החליט השופט לדחות את הדיון לשני במרץ, אז ייתכן שיינתן גזר הדין.

נציגת הפרקליטות מוריה גרין אמרה: "אין לממונה אפשרות לשבץ את השניים בעבודות שירות. נאשם אחד (טביב) היה צריך להביא אישור רפואי קרדיולוגי ונמצא לא כשיר. לאחר מכן הוא שלח אישור, אך לא מה שביקשו ממנו ונקבע כי הוא אינו כשיר לעבודת שירות. אני חשה זלזול ומשיכת זמן. המלצתנו הייתה לעונש מאסר, שיכול להיות מומר לעבודות שירות. לפיכך, אנחנו עומדים על דעתנו למאסר בפועל". על המאבטח הוסיפה: "הוא לא הגיע למצב בו יהיה כשיר לעבודות שירות. הוא לא התייצב בפני הממונה וגם בעניינו אנו מבקשים מאסר בפועל".

עורך דינו של טביב, ציון אמיר, אמר: "מרשי עשה כל מה שביקשו ממנו. הפרקליטה טוענת שהמסמך אינו מתאים וזה משהו שלא תלוי בנו. הוא היה בבדיקה אצל קרדיולוג כפי שהתבקש. ביטויים כמו זלזול מיותרים לגמרי ולא במקום. טביב עשה כל שנתבקש מבחינתנו. אם חסר משהו, אפשר להשלים אם צריך".

טביב עצמו אמר: "הגעתי לפני שבוע מארצות הברית. עשיתי כל מה שאמרו לי, ביקשו עוד מסמך מקרדיולוג, פניתי לרופא שלי בארצות הברית והעברתי אליהם את המסמך. אני לא מבין מה הם בכלל מנסים לעשות כאן".

עד לדיון הבא ביקש השופט בארי כי שני הנאשמים יציגו את כל המסמכים הנדרשים בפני הממונה על עבודות השירות. השופט הוסיף כי לא יינתנו דחיות נוספות. ביציאה מהדיון אמר טביב: "אני לא מתחמק. הגשתי את כל האישורים. היה חסר מסמך שנשלח והכול בסדר. ערעור? נמתין לגזר הדין ונראה".

בנוגע לעתידו של טביב ואופציית הקלון שתמיד מוזכרת, אזי נושא הקלון הושמט כבר מתקנון ההתאחדות לכדורגל וכל דיון אותו תרצה ההתאחדות לבצע בעניין בעלי בית"ר וכל להתרחש רק לאחר שיסתיים ערעורו של טביב, אם יבחר לעשות זאת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
"אני לא מבין מה הם בכלל מנסים לעשות כאן". אלי טביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully