וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "שמח שחושבים שאנחנו בכושר הטוב בליגה"

15.2.2015 / 7:57

המלאבסים מרוצים מעוד שלוש נקודות שקירבו אותם להבטחת הפלייאוף העליון ואולי גם לכרטיס לאירופה. עומר גולן יאמן עם ייטב לוזון מול בית"ר במקום בן שמעון, המועדון יממש האופציה על שמש

one

במחזור הבא תפגוש מכבי פתח תקוה לאחד המשחקים החשובים שלה העונה את בית"ר ירושלים. המלאבסים יודעים שניצחון נוסף ישים אותם כמעט סופית בפלייאוף העליון, אך ייאלצו להסתדר ללא המאמן רן בן שמעון, שהמריא אתמול (שבת) לארצות הברית. הניצחון אמש מול הפועל עכו 0:2 קירב את הקבוצה משמעותית להשגת המטרה ואולי היא אפילו יכולה לחלום על אירופה, אם תנצח את בית"ר. מקום רביעי (בו הקבוצה נמצאת היום), זכייה בגביע המדינה או אפילו העפלה לגמר ומפגש שם מול אחת משלוש הגדולות תשלח את פתח תקוה לאירופה.

בן שמעון הודיע להנהלה כבר ביום שישי כי ייעדר מהמשחק מול בית"ר בשל טיסה דחופה וייטב לוזון יחליפו על הקווים, כאשר במועדון החליטו שעומר גולן, המנהל המקצועי שמחזיק בתעודת מאמן, יסייע לו. "הכל מתנהל אותו דבר. נכון שרן לא יהיה איתנו וזה קצת מקשה, אבל נקווה לשמח אותו גם בשבוע הבא", אמר לוזון לוואלה! ספורט.

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה, ייטב לוזון. ברני ארדוב
ינסה לנהל בהצלחה את המשחק החשוב בשבוע הבא. לוזון/ברני ארדוב

לפתח תקוה מחכים עוד ארבעה משחקים לא פשוטים עד לסיום העונה, כאשר אחרי בית"ר היא תתארח אצל אשדוד ובדרבי ותארח את הפועל תל אביב. "כמובן שאנחנו רגילים להיות עם רן, אבל ייטב יהיה איתנו. הוא מכיר את רן, אנחנו מכירים אותו והוא יכין אותנו בצורה הטובה ביותר", התייחס אתמול חגי גולדנברג למשחק הבא. על הניצחון בעכו אמר: "יותר מתוצאה מסוימת, רצינו את הניצחון ואני שמח שזה יצא. אנחנו בכושר הכי טוב בליגה לאחרונה? אני שמח שחושבים ככה. זו השאיפה שלנו ואנחנו מנסים להתברג כמה שיותר גבוה. ירדתי עם הקבוצה ליגה, הייתי איתה בתחתית ולהיות במקום הזה עכשיו זה כיף. יש אווירה טובה באימונים ואנחנו לא רוצים לאבד את זה. עדיין לא הבטחנו מקום בפלייאוף העליון. אם אפשר לדבר על אירופה? עדיף שנדבר על זה בשבוע הבא".

במועדון מרוצים מאוד מהחלוץ עידן שמש,וכבר עתה הוחלט לממש את האופציה עליו לעונה הבאה. אתמול הוא כבש עוד שער חשוב, השישי שלו בכל המסגרות העונה. "מעבר לתרומה על המגרש, עידן כבש שערים מכריעים", אמרו במועדון. שמש העלה את הקבוצה לרבע גמר הגביע עם שערים בשני הסיבובים הקודמים, כולל בדקה ה-90 מול הפועל פתח תקוה. לפני שבועיים הוא גם כבש את הראשון בניצחון על סכנין ואתמול, הוביל את ההתקפה יחד עם עוז פרץ.

דויד סולארי, שנכנס כמחליף, ימשיך להשתלב בהדרגה, אלמוג אוחיון, שלא היה בסגל בשל סיבות אישיות, צפוי להיכלל בו מול בית"ר וגם מרואן קבהא יחזור לאחר הרחקה. נאור פסר ייבדק היום ובמועדון מקווים שגם הוא יהיה כשיר והדברים אמורים גם לגבי יובל יעקובוביץ' שסובל מפגיעה בקרסול. לוזון וגולן יחסרו את עומר דנינו, שהורחק אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully