וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "הקומץ יכול לקלל, הגעה לאירופה זו המטרה שאלונה הציבה"

15.2.2015 / 7:49

שחקני באר שבע נגד הקריאות של האוהדים: "אולי הקהל ציפה ליותר, אבל אנחנו עושים את העבודה". אלישע לוי: "חלק מאותם אנשים מוסתים כשמעלים את רמת הציפיות למקומות לא הגיוניים". שבחים לארבייטמן

one

שבועיים לא קלים עברו על אוסטין אג'ידה. תחילה ביום האחרון של ההעברות, אחר כך עם ההחלטה להרחיקו, אבל אתמול הוכיח שוער הפועל באר שבע כמה טועה אלונה ברקת שהיא לא ממהרת לחדש את החוזה איתו. בין הצדדים מתנהל משא ומתן כבר תקופה ארוכה, וכפי שפורסם בוואלה ספורט לשוער הוגשה הצעה לחתום על חוזה לשלוש שנים. במקביל, למקרה שהמגעים יתפוצצו, ברקת גיששה גם אצל ג'קי בן זקן בנוגע לאופיר מרציאנו. "המשא ומתן עם אג'ידה נמשך. מהתחלה היו פערים, אבל אף פעם לא הפסקנו את השיחות", אמרו במועדון. סוכנו אבי נימני צפוי לשוחח בימים הקרובים עם אנשי המועדון בניסיון להגיע לעמק השווה.

בבאר שבע זקפו את הניצחון לאלישע לוי, שעשה צעד נוסף לעבר המטרה שברקת הציבה לו בתחילת העונה – כרטיס לאירופה. במועדון עדיין לא עוסקים במאמן לעונה הבאה, אך הדעה הרווחת בקרב שחקני הקבוצה היא שלוי צריך להמשיך בתפקידו. במועדון לא אהבו את הקריאות של קומץ אוהדים לעבר המאמן וטענו: "מדובר בקומץ, אוהדים בודדים, מתוך אלפים שאוהדים את הקבוצה". שחקנים בבאר שבע הדגישו: "הקומץ יכול להמשיך לקלל. כולם יודעים מה המטרות שלנו העונה והגעה לאירופה תהיה הצלחה, זאת המטרה שאלונה הציבה בתחילת העונה".

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
"צריך לתת במה לאנשים אחרים כי הם הרבה יותר מאחד שניים, או עשרים". אלישע לוי/ברני ארדוב

לוי אמר: "צריך לתת במה לאנשים אחרים כי הם הרבה יותר מאחד שניים, או עשרים. חלק מאותם אנשים מוסתים כשמעלים את רמת הציפיות למקומות לא הגיוניים". אביתר אילוז התייחס גם הוא לקריאות: "יכול להיות שהקהל ציפה מאיתנו ליותר מבחינת שערים ויכולת, אבל בסך הכול אנחנו עושים את העבודה. לא תמיד אפשר לשחק טוב כי יש יריב מולנו שרוצה לנצח ובמיוחד כשהפועל נלחמת על החיים שלה. מאבק האליפות? אנחנו לא מרימים ידיים ועושים את שלנו. אחר כך זה כבר לא תלוי בנו. כל תוצאה בין מכבי לקריית שמונה בשני נקבל בברכה".

אילוז נשאל על העובדה שהפך העונה לשחקן ספסל. "בהתחלה היה לי קשה לקבל את זה, אני שחקן בית וגדלתי פה וכל השנים הייתי מגן ראשון. אבל בן ביטון עשה דברים יפים והייתי צריך לקבל את הצ'אנס כדי להוכיח שגם אני יכול לתת. במשחק הגביע חזרתי אחרי חצי עונה שלא שיחקתי והיה חשוב לי לחלק את הכוחות. הרגשתי יותר טוב ובטוח יותר ואני שמח שניצחנו. הייתי רעב לשחק אחרי הרבה זמן ועכשיו יש לאלישע כאב ראש וחומר למחשבה. מה שהוא יחליט אני אקבל. אני רק בן 31 ואצלנו כבר גומרים שחקנים בגיל הזה, אבל יש לי עוד כמה שנים טובות לשחק ואני מרגיש טוב מבחינה פיזית. הלוואי שניקח תואר. אם זה יקרה, אהיה הכי מאושר בעולם".

מבקיע שער הניצחון, שלומי ארבייטמן, סובל מרגישות בשריר הירך האחורי. אתמול הוא הבקיע אתמול את שערו ה-11 העונה בליגה ב-20 הופעות העונה. אחרי תקופה קשה, קצת פחות מחודשיים בהם לא כבש, חלוץ הנבחרת לשעבר החזיר עם שישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, כולל בגביע. "אלישע חיפש עוד מחץ בחלון ההעברות בינואר, אבל הוא הרוויח את החלוץ הכי סקורר בכדורגל הישראלי", אמרו בבאר שבע על ארבייטמן. אם ימשיך ביכולת הזאת, למרות התחרות, לא מן הנמנע שאלי גוטמן ייקח אותו בחשבון לקראת צמד המפגשים מול ווילס ובלגיה בחודש הבא. בן ביטון יחזור לסגל במחזור הבא, לאחר ריצוי עונש ההרחקה. עדיין לא ברור האם לוי יעדיף להחזיר אותו ל-11, או להמשיך עם אביתר אילוז.

שחקנים סיפרו אתמול כי הבלם טומיסלב פאיוביץ' נראה מצוברח בסיום, כנראה על רקע הפיחות במעמדו מאז הגעת לואי טהא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully