וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "המצב קשה מאוד, נצטרך להילחם כדי לשרוד"

14.2.2015 / 22:04

מאמן מכבי נתניה נשמע מאוכזב אחרי ההפסד 2:1 להפועל רעננה: "תוצאה מאכזבת מאוד ואכזרית". חיים סילבס המבסוט: "השחקנים שלי שוב הוכיחו שהם ווינרים ואני גאה בהם מאוד"

one

הפועל רעננה רשמה הערב (שבת) ניצחון חמישי בששת מחזורי הליגה האחרונים. זה היה קשה, אבל הקבוצה של חיים סילבס חזרה מפיגור ל-1:2 מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-22. שניר שוקר (76) ואנתוני וואקמה (90) כבשו את השערים לרעננה, לאחר שערן לוי העלה את נתניה ליתרון עם פנדל בדקה ה-14.

מאמן נתניה רוני לוי אמר בסיום: "התוצאה מאכזבת מאוד ואכזרית. רעננה הלכו על כל הקופה עם משחק בשטח שלנו והיינו צריכים לדעת להעניש אותם בהתקפות נגד. לצערי, לא הענשנו אותם ונתנו להם לחזור למשחק. אני לא חושב שהייתה איזושהי שאננות, אני חושב שהיה חוסר שקט. השחקנים לא היו רגועים גם במצב של 0:1 ובמקום להניע את הכדור ולעשות את השני היינו מאוד לחוצים ושילמנו על זה.

"יש כעס כשאתה מקבל גול במתפרצת ושלושה שחקנים עומדים ליד וואקמה. לא היינו צריכים להגיע למצב הזה. המצב הוא קשה מאוד מבחינת ההתמודות בתחתית. אפשר לראות שהקבוצות רק מתחזקות והמאבקים נהיים יותר קשים. אנחנו נצטרך להילחם כדי לשרוד. לא פינטזתי לרגע, אני מציאותי וידעתי תמיד שהמצב קשה ונצטרך להיות מלוכדים ולדעת להתמודד".

רוני לוי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
הפסד שמחזיר את הקבוצה אחורה. רוני לוי/מגד גוזני

חיים סילבס אמר: "היה נראה לכולם שהמשחק הזה בורח מהר מאוד. השחקנים שלי הוכיחו שוב שהם ווינרים ואני כל כך גאה בהם. במחצית אמרתי להם שבחיים צריך לעבור מבחנים קשים וזה אחד מהם. הם הוכיחו לי שוב שבמאבקים שקשורים באופי הם שם ובענק. הפועל רעננה מרוויחה השנה הערכה מהרבה אנשים שיודעים שהיא עשתה קפיצת מדרגה. המשחק הזה הוא עוד כמה סימני קריאה לדבר הזה.

"מה שיפה בכדורגל זה שלפעמים נעשה צדק כשנלחמים ונותנים פייט והשחקנים קיבלו את התמורה. בשבוע שעבר אני סבלתי בדקה ה90 והיום זה התקזז וזה מתוק בצורה שאי אפשר לתאר. כלפי חוץ אנחנו מעדיפים להצטנע ולכוון למטרה הקרובה אבל השחקנים של יודעים בדיוק מה המטרות והשאיפות. להגיד אם נהיה בפלייאוף העליון אני לא יודע, אבל אנחנו נעשה הכל כדי להגיע הכי גבוה שאפשר".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
קאמבק גדול. סילבס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully