וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הג'ודו האירופי שלל את קיומה של אליפות אירופה בגלזגו

14.2.2015 / 21:38

האליפות, שאמורה להתקיים בעוד כחודשיים, לא תיערך בסקוטלנד בעקבות הסכם חסות עם ה-UFC שעורר את זעמו של האיגוד האירופי. ייתכן כי המשחקים האירופים יתקיימו כאליפות אירופה

דיינה וייט נשיא התאחדות קרבות הלחימה UFC. Jeff Chiu, AP
נשיא ה-UFC, דיינה ווייט. ההסכם שינה את התמונה/AP, Jeff Chiu

עימות בין איגוד הג'ודו הבריטי לבין איגוד הג'ודו העולמי הביא היום (שבת) להחלטה לבטל את אליפות אירופה הקרובה שתוכננה להתקיים בחודש אפריל בגלזגו. הסיבה לכך נובעת מהסכם חסות שנחתם בין הבריטים לארגון UFC, המאגד קרבות MMA, שלא היה מקובל על ידי איגוד הג'ודו העולמי.
איגוד הג'ודו האירופי איים לבטל את האליפות, ולמרות שאיגוד הג'ודו הבריטי הודיע שהוא מוותר על מתן החסות, ההחלטה התקבלה לשלול את אירוח האליפות מהבריטים.

אחת האפשרויות שנשקלו בימים האחרונים ועדיין נחשבת לאופציה ריאלית היא כי המשחקים האירופים בבאקו ישמשו כאליפות אירופה השנה. אם אכן כך יהיה הדבר, לא ברור האם הקריטריונים וכללי ההרשמה יהיו זהים כמו לאליפות אירופה רגילה או על פי שיטת ההעפלה שנקבעה מראש.

באיגוד הג'ודו הבריטי קיבלו את ההחלטה באכזבה רבה, כאשר מנכ"ל האיגוד, אנדרו סקולר, אמר: "זה חבל מאוד שאנחנו מבשרים על החדשות האלו כעת. עשינו כל מה שהיינו יכולים כדי לרצות את איגוד הג'ודו האירופי. התרגשנו להיות בשלב הסופי שבסיומו הייתה אמורה להיות חגיגה גדולה עבור אלפי צופים ומאות אתלטים, כמו גם מההזדמנות לארח בגלזגו אירוע ספורט בסדר גדול כזה. בעקבות דיונים עם איגוד הג'ודו האירופי, ביטלנו את ההסכם עם ה-UFC כדי להבטיח את המשך האירוח של האליפות. אנחנו מאוכזבים מאוד שאירוח האליפות נלקח מאיתנו בדרך הזו וביקשנו לקיים פגישה נוספת בתקווה לשנות את ההחלטה הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully