וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייטב לוזון: "אנחנו קבוצת צמרת בהתהוות", דורה: "לא נרים דגל לבן"

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון, מיהר לשדה התעופה לאחר ה-0:2 על הפועל עכו, עוזרו נשמע אופטימי: "עשינו צעד משמעותי בדרך לפלייאוף העליון". מאמן המפסידה: "סף השבירה שלנו נמוך"

one

מכבי פתח תקוה המשיכה הערב (שבת) ביכולת הנהדרת שלה, כשגברה 0:2 על הפועל עכו בחוץ, והעפילה למקום הרביעי בטבלת ליגת העל. מיד לאחר המשחק יצא המאמן רן בן שמעון לנתב"ג, משם ימריא לארצות הברית לבקר את אביו. כפי שפורסם אתמול, בן שמעון יחמיץ את המשחק הבא מול בית"ר ירושלים, שעשוי להיות קריטי במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. מי שיעמוד על הקווים יהיה עוזרו ייטב לוזון.

"מגיע שאפו גדול לשחקנים", אמר ייטב לוזון, שמילא את מקומו של בן שמעון שמיהר לשדה התעופה, "יש להם אופי בלתי רגיל. זה לא היה משחק פשוט, כי הפועל עכו נלחמת על החיים שלה. אנחנו קבוצת צמרת בהתהוות, עשינו צעד משמעותי בדרך לפלייאוף העליון, אבל כלום עוד לא סגור. אם נעבור שלב בגביע וגם נגיע לפלייאוף העליון אפשר לומר שמדובר בעונה פנטסטית".

מנגד, אמר המאמן המאוכזב שלומי דורה: "כל עוד יש סיכוי נמשיך להשקיע ולנסות. חסר ביטחון לשחקנים, סף השבירה שלנו נמוך מאוד. לא נרים דגל לבן, הקבוצות שנמצאות בתחתית הטבלה לא טובות יותר מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully