וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טל פליקר סיים עם מדליית זהב ברומא

14.2.2015 / 18:59

פליקר (66 ק"ג) השיג חמישה ניצחונות בדרכו למקום הראשון, בהם שלושה איפונים, ארבעה ווזארי ושני יוקו. ברוך שמאילוב סיים שביעי. בשבוע הבא: מוקי, ארשנסקי ופולק בדיסלדורף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כיכב ברומא. טל פליקר/מערכת וואלה, צילום מסך

טל פליקר (66 ק"ג) זכה היום (שבת) במדליית זהב בתחרות ברומא מסבב אירופה הפתוחה. פליקר ניצח בחמישה קרבות בדרכו למקום הראשון. תחילה הוא גבר על דגה קינג הסיני באיפון, לאחר מכן הוא המשיך עם ניצחון נוסף על האוסטרי אנדראס טיפגרייבר.

ברבע הגמר חיכה לפליקר סרג'יו אולייניץ' מפורטוגל אותו הוא הכניע בעזרת ווזארי, ובחצי הגמר הוא התגבר גם על ג'וליאן אוטביאני הצרפתי בעזרת איפון נוסף. בגמר פגש הישראלי את טורניקה טטראשווילי הגאורגי, השיג גם מולו ווזארי ואיפון וחגג עם הזהב. בסך הכול השיג פליקר היום שלושה איפונים, ארבעה ווזארי ושני יוקו.

אלוף אירופה עד גיל 23, ברוך שמאילוב, שמתחרה באותה קטגוריית משקל, סיים במקום השביעי אחרי שהשיג שני ניצחונות ושני הפסדים. ביום ראשון ייכנסו ליומה השני של התחרות גם אסף חן, אלון ששון, לי קוכמן, פיטר פלצ'וק, יעקב ממיסטבלוב ואורי ששון. בשבוע הבא ייכנסו בחזרה למעגל התחרויות טומי ארשנסקי, גולן פולק ושגיא מוקי שישתתפו בתחרות הגרנד פרי היוקרתית בדיסלדורף.
מאמן הנבחרת, אורן סמדג'ה: "לאחר הזכיות הרבות וההצלחות משנת 2014, נכנסנו לתקופת תחרוית חשובות כחלק מההכנה לקראת שנת הפעילות 2015, כשנה וחצי לפני ריו ותחרויות מטרה כמו אליפות אירופה ועולם".

  • עוד באותו נושא:
  • טל פליקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully