וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי לשחקני בית"ר: "אתם צריכים להבין את גודל השליחות"

14.2.2015 / 14:45

המאמן התפייט לפני המשחק מול סכנין (א', 20:15, ספ' 1) וביקש לשחק עבור האוהדים, למרות שהמשחק ייערך ללא קהל. לידור כהן עשוי לפתוח במקום פרדה. בבירה בטוחים שהוכיחו חפותם בפרשת אחמד עאבד

מחזור 22מחצית15/02/2015
בית"ר ירושלים
    0
      בני סכנין
      one
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * בני סכנין ובית"ר ירושלים נפגשו 27 פעמים בליגה הראשונה. 13 משחקים הסתיימו בתיקו, 9 בניצחון של סכנין ו-5 בניצחון של בית"ר.

      * בית"ר אירחה את סכנין בטדי 14 פעמים וניצחה רק שלוש פעמים. הניצחון האחרון בטדי היה ב-2010, 0:1 משער עצמי של מהראן אבו ריא. בהרכבה של בית"ר אז שיחקו שלושה שחקנים שכבר מזמן פרשו מכדורגל - שמעון גרשון, אריק בנאדו ועידן טל. גם ברק יצחקי וטוטו תמוז לבשו צהוב שחור באותה משחק.

      * שתי הקבוצות נפגשו כבר נפגשו במשחק ללא קהל בטדי ב-2008. סכנין ניצחה 0:1 משער של מאור בוזגלו בדקה ה-89.

      קשר בני סכנין מאור בוזגלו. יותם רונן
      ניצח את המפגש הקודם בטדי ללא קהל. מאור בוזגלו/יותם רונן

      מפתחות והכנות

      בית"ר ירושלים:

      בבית"ר ימתינו לקבל מחר (ראשון) את תשובת בית הדין המשמעתי בנוגע לדיון שנערך ביום רביעי בעקבות ההאשמה בקריאות גזעניות ויריקות כנגד אחמד עאבד במשחק נגד קרית שמונה. בבית"ר לא הבינו מהי סיבת הדחייה ביומיים האחרונים אך חזרו ואמרו כי "בית הדין לא יודע איך לצאת מהפלונטר. כולם יודעים את האמת כאן. הוכחנו מספיק טוב מה היה שם, ולא במקרה היועץ המשפטי המליץ על קנס בלבד".

      בבית"ר הוסיפו: "זה לא יהיה נורא אם יודו בטעות ויזכו אותנו. המשקיף נלחץ בעקבות התקשורת ורשם מה שרשם, הוא גם בן אדם. אפשר לגמור את כל הסיפור הזה ולהפוך אותו להיסטוריה". בבית"ר חזרו ואמרו כי בכל מקרה בו הם יורשעו, גם אם מדובר בקנס בלבד, המועדון עשוי לערער על כך וללכת עד הסוף בנושא.

      כפי שפורסם בוואלה ספורט, בית"ר צפויה להגיש בקשה לבית הדין לדחות את עונש הרדיוס שנגזר עליה במשחק אחד על מנת לארח את מכבי תל אביב בטדי. בבית"ר מעריכים כי לאחר האישור שניתן למכבי חיפה להחליף משחקים ולארח את הדרבי החיפאי בסמי עופר, הם לא ייתקלו בסירוב, מה גם שהקבוצה גם כך ניזוקה כלכלית קשות מאירוח המשחק נגד בני סכנין ללא קהל.

      בינתיים, תארח הקבוצה מחר בערב את בני סכנין בטדי, וכאמור כחלק מעונש קודם שהוטל על הקבוצה המשחק ייערך ללא קהל כאשר רק כ-40 איש מכל צד יורשו להיכנס לאיצטדיון. בבית"ר מעריכים את הנזק הכספי בכ-800 אלף שקל, היות ולאחר שני נצחונות היו אמורים להגיע לטדי מעל 15 אלף צופים.

      בצד המקצועי לא צפויים יותר מדי שינויים בהרכב הקבוצה. דני פרדה, שהיה חלש בניצחון 3:4 על הפועל חיפה, עשוי לאבד את מקומו בהרכב ללידור כהן שהבקיע צמד. גם עומר אצילי עדיין בתמונת ההרכב כאשר המאמן יחליט על ההרכב רק מחר לקראת המשחק. ישנה אפשרות כי שלומי אזולאי יפתח במקום אחד הקשרים, אך הסיכויים לכך אינם גבוהים.

      מי שימשיך לקבל קרדיט הוא הקשר הרומני ליביו אנטל, כמו גם איציק כהן שבלט בסמי עופר. בבית"ר אמרו לקראת המשחק: "במשחק כזה בלי קהל, האופי יכריע. סכנין תבוא לסגור ולנסות לעקוץ. בשבילהם משחק מול בית"ר זה המשחק הכי חשוב בשנה והשחקנים שלנו חייבים להכניס את זה טוב טוב לראש. הגיע הזמן גם לעשות פעם ראשונה העונה שלושה ניצחונות רצופים".

      לפני האימון המסכם היום ערך המאמן גיא לוי אסיפה קצרה בה אמר לשחקנים: "אמנם מחר לא יהיה קהל במגרש, אך אלפים יצפו בו במתח בבית ויחזיקו לכם אצבעות. אתם צריכים להבין את השליחות שאתם נמצאים בה והזכות להיות חלק מזה. אנחנו צריכים לדעת ליהנות מהמשחק ורק ככה נמשיך לשמור על יציבות ונשיג שלוש נקודות נוספות". את הקטע המקצועי על בני סכנין יציג המאמן רק מחר לפני המשחק.

      בני סכנין:

      מאמן בני סכנין תרגל באימון המסכם את דייגו קאצ'ובה בהרכב במקומו של איסמעאיל ריאן שלפי האימון היום יירד לספסל.בסכנין מבינים שהמשחק מחר מול ביתר ירושלים הוא הרבה יותר ממשחק על יוקרה בין המועדונים אלא נצחון שירחיק את הקבוצה מהקו האדום שהתקרב לאחרונה.

      לפי האימון שנערך היום בחיפה איגור יובאנוביץ יחזור להרכב על חשבונו של איהאב שאמי הצעיר כשרן קדוש ממשיך לקבל קרדיט בין הקורות. כהן הדגיש בפני לשחקניו את חשיבות הנצחון ואמר: "זה משחק שאנחנו חייבים לחזור עם שלוש הנקודות ממנו. ברור לכולם שבשביל האוהדים שלנו זה המשחק הכי חשוב שיש. נבוא כדי לנצח ולברוח מהתחתית. הם בכושר טוב, אבל אנחנו מסוגלים לזה".

      לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים חוגג. אדריאן הרבשטיין
      הצמד יסדר לו מקום בהרכב? לידור כהן/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      בית"ר ירושלים: זאב חיימוביץ'

      סכנין תתגונן ותצא למתפרצות בראשות כליבאת, מוגרבי וגדיר. שלישיית השפיץ הזאת מאוד מהירה, והגנת בית"ר ובעיקר חיימוביץ' יצטרכו להיות מאוד זהירים בכדי לא לאבד אותם. בסמי עופר החשיפה בהגנה עלתה לבית"ר בשלושה שערים, מחר היא לא תוכל להרשות את זה לעצמה.

      יעמוד למבחן: מוחמד כליבאת

      יכול להיות שהחזרה של השחקן הזה היא זו שתשנה לטובה את כל העונה של סכנין. כליבאת כבר הוכיח שהוא יודע לכבוש בטדי ומשחק טוב שלו יכול לעזור מאוד לקבוצה להשיג ניצחון שני העונה על היריבה הגדולה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: טדי

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully