וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי רייס נפרד מבולטימור: "מתנצל על הטעות האיומה שעשיתי"

13.2.2015 / 17:12

השחקן, שהגיע לסיכום על פיצוי מול הרייבנס, פרסם מכתב ובו פנה לאוהדי הקבוצה ולאנשי המועדון: "אוהב אתכם. תמיד אהיה גאה לומר ששיחקתי ברייבנס. מקווה שהילדים למדו לקח, שטעות גדולה יכולה להפוך את החלום לסיוט"

ריי רייס. GettyImages
נפרד מבולטימור. רייס/GettyImages

בדיוק שנה חלפה מאז הלילה שזעזע את עולמו של ריי רייס. בולנטיינס דיי שעבר הוא וזוגתו ג'נאי נעצרו במלון באטלנטיק סיטי, ניו ג'רזי, לאחר שהגישו תלונות הדדיות על תקיפה. חצי שנה לאחר מכן, אתר הרכילויות TMZ חשף סרטון מתוך המעלית של המלון, בו נראה רייס הולם באגרוף בג'נאי ומעלף אותה. הסרטון המדובר הוביא להשעייתו של הרץ האחורי מה-NFL ולשחרורו מבולטימור רייבנס, עמה זכה לפני שנתיים באליפות.

בחודש שעבר הגיעו רייס והרייבנס להסכם לאחר שהשחקן הגיש תביעה נגד המועדון ובה דרש לקבל 3.5 מיליון דולר בטענה שהעונש שהוטל עליו לא היה חוקי. הערב (שישי), לאחר שההסכם נסגר ורייס ככל הנראה קיבל את רוב הכסף שדרש, הוא פרסם מכתב שראה אור ב"בולטימור סאן":

"שבע השנים האחרונות, אותן משפחתי ואני בילינו בבולטימור, היו הטובות בחיי. מעומק לבי, אני מודה לכולכם על האהבה והתמיכה שהראתם למשפחתי ולי לאורך קריירה הפוטבול שלי. תמיד נהיה אסירי תודה על האהבה שקיבלנו מכל האוהדים ועל הזכייה בסופרבול.

לכל הילדים שהעריצו אותי, אני באמת מצטער על שאכזבתי אתכם, אבל אני מקווה שזה עזר לכם ללמוד שהחלטה רעה אחת יכולה להפוך את החלום שלכם לסיוט. אין תירוץ לאלימות פיזית ואני מתנצל על הטעות האיומה שעשיתי. אני מקווה שתוכלו למצוא מקום בלבכם על מנת לסלוח לי ואני מקווה לעשות שינוי חיובי בחייהם של אנשים בכך שאעלה את המודעות לעניין הזה.

תודה לכם, בולטימור רייבנס, על כל מה שעשיתם עבור משפחתי ועבורי. אני מודה מקרב לב לאוזי ניוסום, ג'ון הארבו ולכולם במועדון. אני אוהב אתכם מאוד ותמיד אהיה גאה לומר ששיחקתי עבור בולטימור רייבנס.

תודה רבה, ריי רייס".

בעיתון דיווחו כי רייס מתכוון לעבור לניו יורק בניסיון לשקם את הקריירה שלו ולחזור לליגה. הוא ערער נגד עונש ההשעייה, שהיה לתקופה בלתי מוגבלת, וניצח, מה שאפשר לו לחזור לליגה כבר בנובמבר. אלא שמאז ועד היום הוא טרם הוחתם בקבוצה כלשהי.

  • עוד באותו נושא:
  • ריי רייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully