וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב: מליקסון תורגל, אלי כהן יצופף

השער והבישול ביבנה עשו את שלהם, ולמרות שהוא לא כשיר לחלוטין, קשר באר שבע צפוי לקבל מקום בהרכב מול הפועל תל אביב (ש', 19:30, ספ' 2). אלי כהן נהנה מהשקט, אוחיון עשוי לפתוח

מחזור 22מחצית14/02/2015
הפועל באר שבע
    0:1
      הפועל תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * שני המשחקים האחרונים של הפועל תל אביב ב-14 בפברואר הסתיימו בניצחונות. 0:2 על מכבי פתח תקוה בליגה (2011) ו-1:2 על ריינג'רס הסקוטית בגביע אופ"א (2007).

      * ב-20 השנים האחרונות באר שבע אירחה את הפועל 18 פעמים. המאזן: ארבעה ניצחונות לבאר שבע, ארבע תוצאות תיקו, עשרה ניצחונות לאדומים מתל אביב.

      * מאור בוזגלו כבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים מול הפועל, שניצחה בוסרמיל בפעם האחרונה בפברואר 2013.

      מאור מליקסון, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
      מתחיל לשכנע. מליקסון/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      בהפועל באר שבע תולים לא מעט תקוות במאור מליקסון. הקשר חזר להבקיע אחרי בצורת ארוכה, והשחקנים בקבוצה מעריכים שזה יתרום לא מעט לביטחון העצמי שלו. מליקסון עדיין לא כשיר לגמרי, והפציעה מעט מגבילה אותו, ולכן היכולת הטובה של סיראז' נאסר והחזרה של הקשר שהגיע בקיץ מולנסיין גרמו לכאב ראש לא קטן לאלישע לוי, שלאחרונה שומר את הקלפים קרוב לחזה עד המשחק. היום הוא דווקא תרגל הרכב ומליקסון בתוכו.

      מי שיחזור להרכב בוודאות הוא אוסטין אג'ידה. שוער נבחרת ניגריה, שלאחרונה חש תסכול מהעובדה שהבעלים אלונה ברקת שקלה להעביר אותו להפועל רעננה ביום האחרון של ההעברות, נעדר מהמשחק ביבנה בשל הרחקה וכעת יצטרך להוכיח שלמרות הפערים במשא ומתן עם באר שבע לגבי חידוש החוזה שלו הראש עדיין עמוק בקבוצה. טומיסלב פאיוביץ' ערך אימון מלא, אבל ברוב האימון תורכל לואי טהא שעשוי להמשיך למרות שהסרבי כשיר. בעמדת המגן הימני יפתח אביתר אילוז, זאת בשל הרחקת בן ביטון שהמועדון החליט לקנוס אתמול. ביטון יכל לספוג קנס משמעותי, אבל ההחלטה של בית הדין להרחיק אותו למשחק אחד בלבד השפיעה.

      אלישע לוי התייחס למשחק הקרוב ולאפשרות שהפער בצמרת יצטמצם. "רוצים שהפער יצטמצם, אבל אנחנו קודם כל צריכים לנצח", אמר המאמן. "כדאי שנהיה מרוכזים במה שאנחנו יכולים לעשות. חשוב שנגיע נחושים ובטוחים. המשחק בגביע אמור לתת לנו דחיפה, ואני מקווה שזה מה שיקרה נגד הפועל תל אביב וננצח. אם זה יקרה, מטבע הדברים, אני מקווה שההפרש יצטמצם". מליקסון הוסיף: "אנחנו צריכים לנצח, הפועל תל אביב קבוצה טובה. אבל אנחנו משחקים בבית, ואני מאמין שיבוא הרבה קהל".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

      בשיתוף קק"ל
      מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. ברני ארדוב
      "מקווה שהמשחק בגביע ייתן לנו דחיפה". לוי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      שבוע של שקט יחסי עבר על הפועל תל אביב אחרי הניצחון על הפועל רעננה בשבת האחרונה. לראשונה אחרי זמן רב, במתחם וולפסון חזרו לחייך. עם זאת, בהפועל יודעים כי כל משחק עד סוף העונה הוא קריטי הן לתחתית והן לשאיפות שעדיין קיימות במועדון להשתחל לפלייאוף העליון. המאמן אלי כהן ערך לא מעט אסיפות השבוע והיה בסך הכל מרוצה מאוד מהמחצית הראשונה נגד רעננה שבה שחקניו נלחמו על המגרש.

      "אני רוצה לראות גם מחר את אותה נחישות", אמר המאמן לשחקניו. 'השריף' עדיין מתלבט לגבי המערך ולגבי עמדה אחת במגרש. קיים סיכוי גבוהים שכהן ימשיך עם אותו הרכב שניצח את רעננה, אך הוא שוקל גם להכניס את משה אוחיון לקישור במקומו של אמידו בלדה. אם זה יקרה, המשמעות היא שהפועל תשחק עם מערך יותר צפוף באמצע כדי לטרפד את הקישור הבאר שבעי. בכל מקרה, בהפועל מבינים כי ניצחון מחר יכול להחזיר אותם חזק למירוץ על המקום בפלייאוף העליון. ישראל זגורי ייעדר מחר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ולוקאס סאשה עדיין מחלים מפציעה ולא יהיה בסגל לפחות עוד שבועיים. גם ליאור לוי לא יהיה בסגל על פי החלטתו של אלי כהן.

      מאמן הפועל תל אביב אלי כהן. קובי אליהו
      נהנה מהשקט. אלי כהן/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      הפועל באר שבע: מאור מליקסון

      השער והבישול מול יבנה חשובים לביטחון האישי שלו, אבל עדיין לא משכנעים שמליקסון עבר את המשבר. אז נכון, קרע בגודל של שבעה סנטימטר אף פעם לא קל לשחקן שטובת הקבוצה חשובה לו יותר מהבריאות, אבל אם נהיה אמיתיים – מליקסון, בדיוק כמו אליניב ברדה, חייבים להתחיל להביא מספרים גבוהים יותר כדי שהקבוצה שלהם תחזור לאיים, רק לאיים, על מאבק האליפות. והגביע.

      הפועל תל אביב: אפולה אדל

      נדמה שהשוער הקמרוני רחוק מהכושר הטוב שבו היה בקדנציה הראשונה בהפועל. אם האדומים רוצים מחר לחזור עם נקודות מבאר שבע, הם קודם כל חייבים שאדל ימנע מטעויות קריטיות.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: וסרמיל
      קהל: 6500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully