וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון ימריא לארצות הברית

המאמן יטוס לאחר המשחק בעכו (שבת, 18:00, אין שידור), ייטב לוזון ינהל את המשחק הבא מול בית"ר. פסר ויעקובוביץ' פצועים אצל המלאבסים. בעכו, דורה מתכוון לפתוח עם ה-11 שחילצו תיקו נגד מכבי חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו מעולם לא ניצחה את מכבי פתח תקוה במשחק בית בליגת העל (חמישה משחקים).

* הפועל עכו עדיין לא ניצחה במשחק ביתי העונה, והיו לה כבר 10 כאלה.

* מכבי פתח תקוה לא ספגה בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

* לעומתה, הפועל עכו לא כבשה בחמשת משחקיה האחרונים.

* שלושה שחקני מכבי פתח תקוה כבשו שני שערים בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות: גלבאן ומרעי שכבר לא משחקים שם, ומרואן קבהא. בששת המפגשים שקדמו, עומר דמארי כבש שבעה שערים מול אותה קבוצה.

יובל אבידור הפועל עכו מול מירקו אורמוש הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
כשיר. אבידור/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: הפועל עכו

התיקו מול מכבי חיפה בשבת האחרונה החזיר את האמונה בעכו שהעונה עדיין לא הסתיימה והקבוצה יכולה להישאר בליגה. בשל מצב הקבוצה ובגלל חשיבות המשחק, הנהלת המועדון תאפשר כניסה חופשית לאוהדים.

מאמן הקבוצה, שלומי דורה, המשיך גם השבוע לדרבן את שחקניו, וביקש מהם להציג את אותה הקרבה ונחישות שהראו מול הירוקים. דורה לא מתכוון לשנות את ההרכב, ויעלה עם ה-11 שפתחו נגד הירוקים. שחקני הרכש החדשים, אחמד קאסום, דניאל בורחל ויאניס פפאדופולוס ימשיכו לקבל את הקרדיט. יובל אבידור ואמיר אבו ניל, שהיו בספק למשחק, יהיו כשירים. לעומתם, אמייה טגה ככל הנראה יחמיץ את המשחק בגלל פציעה.

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה
יובל יעקובוביץ' שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יחסר למלאבסים? יעקובוביץ'/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, שוחח עם הנהלת הקבוצה והודיע לה במהלך האימון היום כי ימריא בסיום במשחק לארצות הברית, כדי לבקר את אביו. בן שמעון ישהה שם בין תשעה לעשרה ימים, והמשמעות היא שהוא יחמיץ את המפגש מול בית"ר ירושלים במחזור הבא. במועדון אישרו: "בן שמעון טס בעקבות עניינים אישיים ומשפחתיים, ויחזור לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים". בעקבות ההחלטה, ייטב לוזון ידריך את הקבוצה במחזור הבא במושבה. בקבוצה העריכו את העובדה שבן שמעון נשאר למשחק מחר. החל מיום ראשון, לוזון, שהדריך את הקבוצה בעונה שעברה יחד עם קובי רפואה, יעביר את אימוני הקבוצה.

בן שמעון העניק מנוחה לחלק גדול משחקני הסגל שלו בעפולה. המאמן רצה להעביר את ההכרעה ברבע הגמר, מבלי לפגוע ברוטציה שלו שנאבקת גם על מקום בפלייאוף העליון. בניגוד לשבועות האחרונים, רן בן שמעון לא תרגל את ההרכב, ושמר את הרלפים קרוב לחזה.

מי שצפוי לקבל דקות ראשונות בעכו הוא הקשר דויד סולארי, שהגיע בינואר בטרייד תמורת ניקולס פלצ'וק. הקשר לא שותף בשני המשחקים מאז הגיע בגלל פציעה. גם אלמוג אוחיון מהפועל חיפה, אחריו עקב עומר גולן זמן רב, לא הגיע לאימון מסיבות אישיות. מלבד סולארי. דדי בן דיין שלא שותף מול יבנה יחזור לסגל. מרואן קבהא, שקיבל מנוחה, מוצהב ולא יהיה בסגל. גם דניאל דימוב המורחק יחזור להרכב, וזה אומר שרן בן שמעון צפוי לשמור על המערך שאותו זנח בגביע – חמישה שחקני הגנה. יובל יעקובוביץ' לא התאמן ביום בשל כאבים בקרסול ויישב ביציע. ההערכה היא ששניים מבין חגי גולדנברג, משה לוגסי וגידי קניוק יפתחו.

בן שמעון אמר באסיפה: "עכו קבוצה מסוכנת. הם באים להילחם על החיים שלהם ומשחקים אגרסיבי". באימון הקבוצה השבוע נרשם מצב רוח טוב במיוחד, לאחר שיו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון קיים את הבטחתו וחילק מענקים (אלפיים לשחקנים ששותפו, אלף לשאר) לשחקנים בעקבות הניצחונות על מכבי חיפה וסכנין.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"עכו מסוכנת". בן שמעון/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אמיר האדז'יץ'

אם הפועל עכו רוצה בכלל לחשוב על הישארות בליגה, היא חייבת חלוץ שכובש שערים במקומו של חמדי סליחי. זה הזמן של האדז'יץ' להראות שיש לו עוד מה לתרום לקבוצה.

מכבי פתח תקוה: יואכים מונונוגה

מבלי ששמנו לב, ולמרות פציעה ארוכה, הקשר שהגיע ממונס הוא עדיין מלך השערים של הקבוצה, ואולי גם השחקן היציב ביותר שלה העונה. מונונגה חזר אחרי פציעה ארוכה והוכיח למה רן בן שמעון כל כך התעקש עליו.יחד עם שחקן כמו דויד סולארי, ההתקפה של מכבי פתח תקוה תהפוך להיות מאיימת יותר, גם אם בן שמעון לא מצא את החלוץ הבכיר שחיכה לו. חוץ מזה, מתי בפעם האחרונה ראיתם אוהדים של מכבי פתח תקוה עומדים בתור רק כדי להצטלם עם שחקן זר?

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: עכו
קהל: 1300

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully