וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אף אחד לא יודע את פרטי העסקה עם מכבי תל אביב"

מאמן הפועל תל אביב שיבח את בן רייכרט לפני המשחק מול באר שבע: "הוא עבר חוויה קשה מאוד, אבל הצליח לשים את הכל בצד. הוא שינה לנו את הקישור, היכולת שלו משמעותית עבורנו"

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
משחק קשה מאוד בשבת. אלי כהן/קובי אליהו

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת מול הפועל באר שבע, המדורגת שלישית בטבלה. האדומים מגיעים למשחק לאחר הניצחון הדחוק 1:2 על הפועל רעננה במחזור הקודם, שהושג בזכות שער דרמטי של מתן אוחיון.

"ניצחון מעלה אותך עד כדי פלייאוף עליון, זו ליגה משוגעת", אמר המאמן אלי כהן בפתח דבריו. "קודם כל צריך לצבור נקודות, כדי להיכנס לפלייאוף עליון שיהיה חוף מבטחים. זו מנת חלקם של רוב הקבוצות, פרט למכבי פתח תקוה ובית"ר שקפצו ל-30 נקודות, שיכולות להבטיח להם פלייאוף עליון. שני הפסדים שלהן ושני ניצחונות שלנו ואנחנו כבר עוברים אותם. הליגה מאוד מסובכת. ההרכב מלא בשחקנים חדשים ויש עדיין חוסר תיאום, אז אני דורש מהשחקנים בעיקר לחימה. הקבוצה עברה משבר, הדברים האלה משפיעים על כל הסביבה. המקרים האחרונים לא מוסיפים שקט למועדון".

בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"עבר חוויה קשה". רייכרט/קובי אליהו

כהן הוסיף: "התפקיד שלי הוא לייצב את השקט, ואחד הדברים זה לדבר פחות. צריך שמועדון לא יהיה כל הזמן על המדוכה. המועדון הזה כל הזמן בכותרות לאחרונה ולא בהקשרים חיוביים, וחבל שזה קורה. אפשר לספור על יד אחת את כמות השחקנים שנשארו מהתקופות הטובות בהפועל תל אביב. כרגע אני מגבש הרכב".

על בן רייכרט: "בן הוכיח מה זה שחקן שמגיע ושם את כל הדברים בצד. הוא עבר את החוויה הזאת בצורה מאוד קשה דווקא בגלל הזדהותו כאוהד הפועל. הוא שינה לנו את הקישור ושיחק כמו גבר. זה היה נדבך עיקרי בניצחון הקודם שלנו. המטרה עכשיו היא להכניס את כולם לכושר משחק, כולל אותו".

על הפועל באר שבע: "גם בשעה קשה כזאת שלא מבקיעים הרבה שערים, אני צריך את כל הכלים ההתקפיים שלי במגרש. יש לבאר שבע סגל יציב ורחב. אנחנו מתכוננים אליהם. מליקסון אתמול נכנס כמחליף, ויכול פתוח נגדנו. באר שבע טוענת לכתר למרות שהיא רחוקה, יש לה מטרות, אבל הפועל תל אביב מועדון גדול, ולכל מקום שנלך אנחנו צריכים לנצח".

על פרטי העסקה עם מכבי תל אביב, והאפשרות שרייכרט לא יישאר בעונה הבאה: "אוהדי הפועל צריכים להיות מפוקחים ולא לענות להתגרות של אחרים. הם צריכים לתמוך ולעזור כדי להשאיר אותנו בליגה. אף אחד לא ממש יודע מה פרטי העסקה עם מכבי תל אביב. אני מציע לאוהדי הפועל לא לענות ולא להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully