וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החלה בשיחות על האפשרות לאזרח את ג'ו אלכסנדר

12.2.2015 / 10:44

בעקבות החשיפה בוואלה ספורט על השורשים היהודיים של הפורוורד, הצהובים ינסו להשיג את המסמכים כדי לאפשר את שיתופו כמתאזרח. רנדל לקראת אלבה: "חייבים הפעם לפתוח חזק מהתחלה"

במכבי תל אביב אמנם מתכוננים לקראת המשחק החשוב ביורוליג מול אלבה ברלין (21:05, שידור חי בוואלה ספורט ובאפליקציות) אולם לא מעט שיחות אתמול נסובו סביב החדשות על ג'ו אלכסנדר. כזכור, במהלך האימון אתמול נחשף בלעדית בוואלה! ספורט שלאלכסנדר יש שורשים יהודיים. בעקבות הפרסום, החלו אנשי מכבי תל אביב לשוחח על האפשרות לאזרח אותו. כזכור, אלכסנדר סיפר למקורביו כי סבו מצד אמו הוא יהודי ואף הוא עצמו לא היה מודע למשמעויות על כך.

יש לציין כי לא כל אנשי מכבי היו מודעים למוצאו היהודי של אלכסנדר כשעלה הפרסום בוואלה ספורט וקיבלו את הידיעה בהפתעה. כבר אמש החלו במועדון הצהוב בשיחות אינטנסיביות ביניהם, כשבקבוצה הוחלט להשיג את המסמכים הנדרשים מאלכסנדר וישוחחו עם השחקן ומשפחתו בכדי לקדם את האזרחות. אלכסנדר עצמו לא שולל את הצטרפותו לנבחרת אם יקבל אזרחות. גם לפני הגילוי על שורשיו היהודים, בהנהלה הביעו שביעות רצון מרובה מהיכולת של השחקן והשתלבותו המהירה בקבוצה.

במכבי מתכוונים אף להיפגש עם גל מקל בארה"ב. מנכ"ל הקבוצה דני פדרמן נמצא עם קבוצת הילדים של מכבי תל אביב לאירועי האולסטאר של ה-NBA בניו יורק, ובכוונת הצהובים לנסות לארגן פגישה עם השחקן שלא משחק מאז חודש דצמבר. במכבי הפעילו לחץ על מקל לאורך כל התקופה, כשבין הצדדים פערים כספיים.

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר מול שחקן מכבי חיפה וויל גרייבס. ברני ארדוב
ישחק בנבחרת ישראל? ג'ו אלכסנדר/ברני ארדוב

בתוך כך, הסיבוב הראשון בטופ 16 יסתיים הערב, כשאלופת אירופה תארח את אלבה ברלין. הצהובים ניצחו כבר פעמיים את אלבה ברלין מוקדם יותר העונה בשלב הבתים ורוצים להמשיך במומנטום החיובי בו הם נמצאים עם חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג ו-11 בכל המסגרות.

סופוקוליס שחורצאניטיס אמר לקראת המשחק: "יש לנו משחק חשוב ואנחנו חייבים להיות מוכנים היטב פיזית וגם מנטלית. ההגנה שלנו לא טובה? אנחנו ממוקמים ראשונים בכמה פרמטרים הגנתיים. זה קורה במהלך עונה יש ירידה מסוימת בכמה משחקים, נתקן את זה. כולם מחכים למשחק מול אלבה ולהציג יכולת טובה ולהשיג ניצחון מולם. אלבה ברלין היא קבוצה מאוד אגרסיבית וקשוחה, וצריך להיות מוכנים אליהם ולצאת חזק מהדקה הראשונה של המשחק, אם לא תעשה את זה, הם יכתיבו את קצב המשחק.

בריאן רנדל הוסיף: "אני מקווה שנגיע כמו שצריך כפי שגיא גודס דרש מאיתנו השבוע, זה לא מקובל שנבוא לבית שלנו ולא נהיה מוכנים למשחקים מהתחלה, כי זה משפיע גם על המשחקים הבאים ויש את משחקי הגביע בשבוע הבא. לא התחלנו טוב את המשחקים האחרונים ומצאנו את עצמנו במצב לא טוב במהלך משחקים. הליגה הישראלית חזקה, והיורוליג אפילו ליגה חזקה יותר, אז אסור לפתוח משחק בצורה חלשה. בטח לא מול קבוצה קשוחה ואגרסיבית כמו אלבה ברלין, אחרת נמצא את עצמנו במצב בעייתי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully