וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש מקאון שוחרר מטמפה ביי, ליביון בל יושעה משני משחקים

12.2.2015 / 10:25

הבאקנירס נפרדו מהקוורטרבק הוותיק והמאכזב וצפויים להשתמש בבחירה הראשונה בדראפט על מנת להחליף אותו בווינסטון או מריוטה. הרץ של פיטסבורג שנעצר לפני כחצי שנה על מריחואנה יספוג עונש מהליגה. הפריסיזן ייפתח ב-9/8 במשחק היכל התהילה בין הסטילרס למינסוטה

ליביון בל שחקן פיטסבורג סטילרס. AP
הסתבך וייענש. בל/AP

הדראפט נמצא במרחק של 11 שבועות מאיתנו, אבל טמפה ביי, שמחזיקה בבחירה הראשונה, כבר מתחילה להתכונן והלילה (בין רביעי לחמישי), היא שחררה משורותיה את הקוורטרבק המאכזב והוותיק ג'וש מקאון. הצעד הזה מעיד כמובן על כך שהבאקנירס צפויים לנצל את הבחירה הראשונה בדראפט, בה הם מחזיקים, על מנת לבחור קוורטרבק חדש שיוביל את הקבוצה שלהם אחרי עונת 14:2 חלשה במיוחד.

מקאון בן ה-35 היה הקוורטרבק הפותח של טמפה בעונה החולפת, אך החמיץ חמישה משחקים בשל פציעה. כאשר הוא חזר למגרשים, הוא גם שב לפתוח למרות שמייק גלנון הפגין יכולת לא רעה. מקאון מסר ל-2,206 יארד, 11 טאצ'דאונים ו-14 חטיפות וניצח משחק אחד בלבד. הבאקס ככל הנראה יבחרו באחד משני הקוורטרבקים הצעירים והמבטיחים, מרקוס מריוטה או ג'יימיס ווינסטון, כאשר הדיווחים האחרונים מצביעים על נטייה של המאמן לאבי סמית' ללכת דווקא עם האחרון, בניגוד למה שרבים חשבו עד כה.

* אפשר להתחיל לכוון את שעון העצר: ה-NFL הודיעה כי המשחק שיוציא לדרך את 2015, משחק היכל התהילה המסורתי שפותח את הפריסיזן, ייערך ב-9 באוגוסט (בין ראשון לשני, 3:00 שעון ישראל) ויפגיש בין פיטסבורג למינסוטה. יום קודם לכן יוצגו בין היתר בהיכל התהילה החברים החדשים ג'רום בטיס (ששיחק בפיטסבורג) ומייק טינגלהוף (ששיחק במינסוטה).

* הקולטס החלו בהכנות לעונה הבאה ושחררו שלושה שחקנים וביניהם את הסייפטי לרון לנדרי, שהפגין יכולת מאכזבת מאוד בשתי העונות שלו בקבוצה. לנדרי היה חתום על חוזה לשנתיים נוספות ושחרורו יחסוך לאינדיאנפוליס מקום בתקרת השכר.

* ליביון בל, הרץ האחורי המצוין של פיטסבורג, צפוי להיות מושעה משני המשחקים הראשונים של העונה הבאה. בל נעצר לפני כחצי שנה יחד עם לגארט בלאנט, חברו לסטילרס באותם ימים, לאחר שמהרכב בו נהר עלה ריח עז של מריחואנה. מלבד ההשעייה, הוא צפוי לקבל עונש על תנאי ל-15 חודשים ורשיונו יישלל ל-60 יום. טרם ברור מה יעלה בגורלו של בלאנט, שמאז הספיק להיות משוחרר מפיטסבורג, לחזור לניו אינגלנד ולזכות עמה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully