וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה דגדגה, מנצ'סטר התעוררה

18.9.2002 / 21:59

מכבי חיפה לא נבהלה ואפילו כבשה שער יתרון מוקדם ומפתיע, אבל גם במשבר, השדים האדומים גדולים עליהם בכמה מספרים וזה נגמר 2:5. אולי נגד אחת היריבות האחרות אפשר יהיה לעשות משהו

בכורה רבת אירועים למכבי חיפה בליגת האלופות. למרות התוצאה הגבוהה, העובדה היא שמכבי חיפה פתחה את המשחק בצורה מצוינת, בלי רגשי נחיתות וגם באה על שכרה בשער יתרון מדהים של יניב קטן בדקה השמינית. רוסו מסר לבאדיר, שהמשיך בנגיעה אחת לקטן שהשחיל את הכדור בין רגליו של בארטז. 0:1 שהשתיק את אולד טראפורד.

אבל תוך שתי דקות העמיד ריאן גיגס את הדברים על דיוקם בנגיחה לפינה הנמוכה לאחר הגבהה של פיליפ נוויל. מאותו רגע שטפה יונייטד את מהגרש ומעט דקות בודדות לא היה ספק ביתרונה. דווקא לאחר כמה דקות טובות של חיפה ניצלה יונייטד איבוד כדור בסמוך לרחבה. רוד ואן ניסטלרוי שלח כדור לתוך הרחבה ואולה גונאר סולשיאר לא החמיץ. 1:2.

עד תום המחצית המשיכה יונייטד לשלוט, אבל מכבי חיפה הצליחה לעמוד בפרץ, כשהנחישות של שחקניה באה לידי ביטוי בכרטיס הצהוב היחיד במשחק - גליץ' מסוכן של רוסו לרגלי ואן ניסטרלרוי.

מחצית שנייה

במחצית השנייה, מן הסתם לאחר שטיפה מפיו של סר אלכס, יצאו שחקני יונייטד כמו מלוע תותח. 23 שניות מפתיחת המחצית שוב איבוד כדור של הירוקים - אלמושנינו הפעם - והכדור הגיע לחואן ורון שהרים את הרשת.

בדקה ה-54 הגביה ורון כדור לעבר הרחבה. ואן ניסטלרוי עצר על הברך, הסתובב ואיבד את המגן שלו ולא התקשה לדחוק מהאוויר פנימה, 1:4 וריח של תבוסה מתחיל לעלות.

בדקה ה-56 ירד ריאן גיגס לחדר ההלבשה ובמקומו נכנס דייגו פורלאן, שכעבר דקה כמעט הרים את היציעים בטיל מהאוויר ששרק על יד המשקוף. בתגובה לחילוף הוציא מאמן מכבי חיפה יצחק שום את אייל אלמושנינו והכניס את אבישי ז'אנו.

בדקה ה-64 ערך יצחק שום עוד חילוף, הוציא את מיכאל זנדברג והכניס את גיז'רמו ישראלביץ'. בדקה ה-67 הפתיע אלכס פרגוסון והוציא את השוער שלו, פביאן בארטז, שהוחלף על ידי הרכש החדש ריקארדו לופז, שהגיע מויאדוליד.

בדקה ה-73 השלים שום את מכסת החילופים שלו כשהוציא את אלון חרזי והכניס את רפי כהן - מן הסתם בתקווה לגנוה עוד גול של כבוד.

בדקה ה-85 שלח פראליה כדור לתוך הרחבה, פרדיננד הדף לא טוב ורפי כהן קבע 2:4. אבל מכבי חיפה לא הספיקה ליהנות מהקטנת הפער למשך זמן רב. אג'יפור הכשיל את בקהאם ברחבה, והבעל של פוש ספייס השאיר את בעיטת הפנדל לאיש שכולם מדברים על היעדר הכיבושים שלו - דייגו פורלאן. האורוגוואי לא נכשל מהנקודה הלבנה, וקבע את תוצאת המשחק 2:5.

סך הכל, טבילת אש סבירה למכבי חיפה, שני שערים באולד טראפורד וראש מורם. אלה הפערים, עכשיו אפשר להתחיל להקטין אותם.

ההרכבים

מנצ'סטר יונייטד:
בשער: פביאן בארטז (ריקארדו 67). הגנה: ג'ון או'שיי, לוראן בלאן, ריו פרדיננד, מייקל סילבסטרה. קישור: דיוויד בקהאם, פיליפ נוויל, חואן ורון, ריאן גיגס (פורלאן 56). התקפה: אולה גונאר סולשיאר, רוד ואן ניסטלרוי (דני פיו 75)

מכבי חיפה:
בשער: דודו אוואט. הגנה: אלון חרזי (רפי כהן 74), אריק בנאדו, אדורם קייסי, אריק אג'יפור. קישור: איל אלמושנינו (אבישי ז'אנו 56), ואליד באדיר, ננאד פראליה, ג'ובאני רוסו, מיכאל זנדברג (גיז'רמו ישראלביץ' 64). בחוד: יניב קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully