וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה שנים: תקציב הפועל חיפה חצה את רף 20 מיליון השקלים

11.2.2015 / 11:01

בעקבות החתמתם של קוראץ' וסליחי בחלון ההעברות של חודש ינואר, תקציב האדומים-שחורים גדל, ואיתו גם האכזבה מיכולת הקבוצה. במועדון יפיקו לקחים מהמשחק נגד בית"ר ירושלים

one

לראשונה אחרי שנים רבות, תקציבה של הפועל חיפה חצה את רף 20 מיליון השקלים, זאת בשל ההחתמות של זרקו קוראץ' וחמדי סליחי בחלון ההעברות האחרון. ככל הנראה, הבעלים יואב כץ החליט להכניס העונה את היד עמוק לכיס, והחוזים הגבוהים של סליחי ושל קוראץ' הביאו לכך שתקציב הקבוצה עבר במעט את 20 מיליון השקלים כששכר השחקנים עומד על כ-10.5 מיליון שקלים.

בשל התקציב הגבוה יחסית, כץ מאוכזב מאוד ממצב הקבוצה, ששוב נלחמת על החיים שלה בליגת העל, במקום להתמודד על מקום בפלייאוף העליון. "בלי קשר לתקציב כזה או אחר, יש פה שחקנים טובים שצריכים להיות במקום גבוה יותר", אמר שחקן בקבוצה, "הראינו כבר שאם אנחנו מיישמים את מה שמבקשים מאיתנו אנחנו יכולים להוות יריב לכל קבוצה. המשחק נגד הפועל פתח תקוה הוא מלחמת עולם ואם ננצח בו הכל אפשרי. הליגה השנה משוגעת ובגלל זה אסור לנו להפסיד כדי שלא נישאב למאבקי ההישרדות עד המשחק האחרון". בינתיים, בצד המנהלתי, בהפועל חיפה מתכוונים להפיק לקחים מהמשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים בכל הנוגע לכניסת אוהדים למגרש ובמועדון מאמינים שבמשחקים גדולים להבא כניסת האוהדים תבוצע בצורה חלקה.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה עם חמדי סליחי. אדריאן הרבשטיין
חמדי סליחי חוגג עם מהראן לאלה. בקבוצה מקווים לשיפור ביכולת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully