וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מכבי חיפה: בית"ר ירושלים תבקש לדחות את הרדיוס

11.2.2015 / 11:03

הקבוצה תעמוד לדין, ותבקש לדחות את הרדיוס שלה עם קהל כדי שתוכל לארח את מכבי תל אביב בטדי ולרצות את העונש במשחק לאחריו. גורם: "זה הפסד הכנסה של כ-800 אלף שקל"

one

בית"ר ירושלים תעמוד אחר הצהריים (רביעי) לדין בעקבות אירועי המשחק נגד עירוני קרית שמונה והקריאות הגזעניות נגד אחמד עאבד שצוינו בדו"ח המשקיף אמיר נבון. בבית"ר דרשו את נוכחותו של המשקיף, שכן לטענתם הוא כלל לא היה באיזור האירוע ויבקשו כי איש המשק של הקבוצה מאיר הרוש ומנהל האבטחה של האצטדיון יעידו בדיון.

כזכור, רק בשבוע האחרון נענשה בית"ר בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי נתניה, כאשר את משחק הבית הקרוב היא תארח ללא קהל ואת המשחק אחריו היא אמורה לארח כמשחק רדיוס, כשבנוסף עומד נגדה עונש על תנאי של הורדת נקודה ומשחק רדיוס נוסף עם קהל. בבית"ר יציגו בדיון את ביטול המנוי לאוהד שנתפס במצלמות מקלל את עאבד ויציגו מספר תלונות שהגישו במשטרה בנוגע להתנהגות האוהדים. הבעלים אלי טביב צפוי להגיע לדיון וייתכן שאף יישא דברים.

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ישלמו מחיר? אוהדי בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

בנוגע לשבירת הכיסאות במשחק החוץ מול הפועל חיפה, בבית"ר פנו למשטרת חיפה בבקשה לקבל את פרטי האוהד שנעצר וכמו כן ביקשו לעבור על הצילומים ממצלמות האצטדיון כדי לזהות את האוהדים האחראים לוונדליזם.

בעקבות האישור שקיבלה מכבי חיפה להחליף את מועד משחק הרדיוס, צפויה בית"ר להגיש גם היא בימים הקרובים בקשה לדחות את משחק הרדיוס שלה עם קהל כדי שתוכל לארח את מכבי תל אביב בטדי ולרצות את העונש במשחק לאחריו. גורם בבית"ר אמר: "גם ככה היו אמורים להיות 15 אלף איש מול סכנין, אנחנו מפסידים פה הכנסה של כ-800 אלף שקל. אם באמת אין איפה ואיפה, אמורים לבוא לקראתנו, אבל לא נופתע מכלום".

בתוך כך, גיא לוי ערך אסיפה לפני אימון הבוקר של הקבוצה, ואמר לשחקניםף "הדבר הראשון שאני מבקש זה שנשמור את הרגליים על הקרקע. אנחנו כאן כדי לשחק, ולכן אני מבקש שנתרכז באימונים ולהגיע למשחקים מוכנים". מהאימון שנערך היום נעדרו אבישי כהן וסתיו שושן שנמצאים עם הנבחרת הצעירה, וכן בן מלכה, תומר סוויסה ושלומי אזולאי בשל מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully