וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-GM של סיאטל: "רוצים שלינץ' יישאר"

10.2.2015 / 23:02

ג'ון שניידר אמר: "מרשואן יודע והנציגים שלו יודעים. אם הוא יישאר, הוא ירוויח יותר". הקבוצה החלה בשיחות גם עם ראסל ווילסון. רות'לסברגר ופיטסבורג במשא ומתן על חוזה חדש

מרשואן לינץ' ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. Scott Eklund, AP
שניהם יישארו? ווילסון ולינץ'/AP, Scott Eklund

בסיאטל מתחילים להתאושש מההלם של סיום הסופרבול ולהתכונן לעונה הבאה, בה ינסו להעפיל לריקוד הגדול בפעם השלישית ברציפות. הג'נרל מנג'ר, ג'ון שניידר, אמר היום (שלישי) כי הקבוצה החלה בשיחות עם ראסל ווילסון לקראת החוזה החדש שהוא צפוי לקבל. כמו כן, שניידר סיפר כי הוא מעוניין לראות את מרשואן לינץ' ממשיך עם הקבוצה, אך טרם יודע אם זה גם רצונו של השחקן.

"מן הסתם, אנחנו חושבים שהוא חתיכת שחקן", אמר שניידר על לינץ', "אנחנו רוצים שיישאר. הוא יודע את זה והנציגים שלו יודעים את זה. הוא יודע שאם הוא יישאר, הוא יקבל יותר כסף". ללינץ' יש עוד עונה אחת בחוזה, בה הוא אמור להרוויח שבעה מיליון דולר. הוא רוצה הארכת חוזה משמעותית בתמורה להישארות עם הסיהוקס.

* עוד אחד שהחל בשיחות על חוזה חדש הוא הקוורטרבק של פיטסבורג, בן רות'לסברגר. ביג בן יהיה בן 33 בעוד כחודש והוא נכנס כעת לשנתו האחרונה מתוך שמונה של החוזה עליו חתם ב-2008. רות'לסברגר הפך בעונה החולפת לשחקן הראשון בתולדות פיטסבורג שזוכה במלך היארדים של הליגה, אחרי שמסר ל-4,952 יארד ב-67.1 אחוזי דיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully