וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "החלום שלנו הוא להגיע לגמר, רוצים ללחוץ את היד לנשיא"

מאמן אחי נצרת היה מרוצה מה-1:1 בכפר סבא במשחק הראשון של רבע גמר הגביע: "כפר סבא אחת הקבוצות החזקות בלאומית, הכל פתוח בגומלין". פליקס נעים: "השוער שלהם מנע מאיתנו להוביל במחצית"

one

המפגש על טהרת הליגה הלאומית בין הפועל כפר סבא לאחי נצרת ברבע גמר גביע המדינה הסתיים ללא הכרעה. הקבוצה של ניסן יחזקאל, שהגיעה למפגש בלויטה אחרי שני הפסדים בליגה, יכולה להיות מרוצה מ-1:1 שמשאיר לה סיכוי טוב לקראת הגומלין באצטדיון הביתי, בו גברה כבר על מכבי נתניה ומ.ס אשדוד מליגת העל. דייויד גומז השיג את שער החוץ היקר כבר אחרי 10 דקות, אבל אלירן סיימון הפציץ את השוויון עם בעיטה מ-35 מטר.

ניסן יחזקאל מאמן אחי נצרת. מגד גוזני
חולם על מפגש עם הנשיא. ניסן יחזקאל/מגד גוזני

ניסן יחזקאל, שקבוצתו הושפלה בשני משחקיה האחרונים בליגה, היה די מרוצה בסיום: "בסך הכל אני מרוצה. כפר סבא קבוצה חזקה מאוד ובגומלין הכל פתוח. אני חושב שהיינו הרבה יותר מסוכנים מכפר סבא והגענו לשלושה מצבים בטוחים במחצית השנייה. נפצע לי שחקן ומכורך הנסיבות הייתי צריך לעשות שינויים. הימרתי על כל הקופה בדקות האחרונות אבל הסתיים בשוויון וההכרעה בעוד שלושה שבועות".

המאמן דיבר על העומס של השחקנים: "אנחנו 16 שחקני שדה שבמשך 43 ימים שיחקו 11 משחקים. זה מעל ומעבר וזו קריסה פיזית ומנטאלית. אם מסתכלים על חצי הכוס המלאה אז סיימנו בתיקו 1:1 מול קבוצה אחת הקבוצות החזקות בליגה והעברנו את הגומלין הביתה עם שער חוץ. יש לי דברים טובים לקחת מפה וגם דברים פחות טובים. החלום שלנו הוא להגיע לגמר ולא משנה נגד מי. השאיפה היא ללחוץ את היד לנשיא ומה שיהיה אלוהים גדול".

פליקס נעים, מאמן כפר סבא נשמע פחות מרוצה מהתיקו: "אני חושב שבמחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים, הכתבנו את הקצב של המשחק והגענו למצבים ואני חושב שהשוער שלהם עומרי אלון הוא מה שמנע מאיתנו לרדת ביתרון במחצית. מחצית שנייה המשחק היה סתם משחק, לא הגענו למצבים ולא הייתה הנעת כדור כמו במחצית הראשונה".

נעים הוסיף: "כמובן שאני יוצא מאוכזב. אני תמיד שואף לנצח בעיקר שזה גביע ואתה צריך לנצח בבית, שער החוץ מקנה יתרון לאחי נצרת. תמיד יש יתרון לקבוצה הביתית אבל נראה מה יהיה, השאיפה היא להגיע כמה שיותר רחוק כמו אצל כולם. כל פעם שואלים אותי מה יותר חשוב גביע או ליגה ואם הייתי מוותר על גביע כדי לעלות ליגה, כן הייתי מוכן, אבל אני לא מוותר, אני רוצה גם וגם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully