וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין אישר: משחק הרדיוס של מכבי חיפה יהיה מול אשדוד

10.2.2015 / 12:28

בהתאחדות אישרו את בקשת הירוקים להקדים את משחק הרדיוס, הדרבי החיפאי ייערך בסמי עופר. ככל הנראה, הקבוצה תנדוד לבלומפילד מול אשדוד. חשש מנזק כלכלי במקרה של אי העפלה לפלייאוף העליון

one

בית הדין של ההתאחדות אישר היום (שלישי) את בקשתה של מכבי חיפה לקיים את משחק הרדיוס שהושת עליה מול מ.ס אשדוד, ולא מול הפועל חיפה בדרבי של הכרמל. הירוקים צפויים לנדוד לאצטדיון בלומפילד כדי לארח את אשדוד ולא לאצטדיון בנתניה, מאחר שבשעות מקבילות תארח שם הפועל רעננה את שני משחקיה הביתיים הבאים. "הבהרנו לבית הדין שהמטרה היא לארח את המשחק בשבת בבלומפילד כדי לא לפגוע בדרבי. אם המשחק הבא יתקיים בטדי, לא יגיעו יותר מ-5,000 אוהדים שלנו. וחבל", אמרו במכבי חיפה לפני ההחלטה.

ההחלטה, יש לציין, התקבלה ברוב של שני דיינים מול אחד. פרופסור מיגל דויטש פרסם החלטה לפיה אין להקל פעם נוספת עם מכבי חיפה, לאחר שכבר קיבלה הקלה בעונש. עו"ד עמי פזטל ועו"ד נזי חלבי, שני הדיינים האחרים, חלקו על דויטש והחליטו לאפשר למכבי חיפה לבחור באיזה משחק לקיים את הרדיוס. עו"ד פזטל כתב: "נראה לי סביר לקיים את משחק הרדיוס כבר בשבת הקרובה ואחר כך, שני משחקי הבית הרצופים (נתניה והדרבי, א"י) ישוחקו תוך סגירת היציע הצפוני התחתון".

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ירגישו בבית. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר: בחיפה חוששים שבנוסף לחריגה מהתקציב בשל הרכש שביצעה בינואר (שכטר, עטר, קמארה, פאס) המועדון יפסיד מאות אלפי שקלים נוספים במידה והקבוצה לא תגיע לפלייאוף העליון. מלבד הפסד הכנסה של אלפי כרטיסים למשחקים מול הגדולות, מדובר גם במענקי מיקום. לשם השוואה, הקבוצה שתסיים במקום הרביעי תקבל מענק של 600 אלף שקל, ואילו קבוצה שתסיים במקום השמיני תקבל מענק של 300 אלף בלבד.

בנוסף לכך, בחיפה מעריכים כי משחקי הפלייאוף העליון (חמישה משחקי בית מול קבוצות צמרת, לעומת שלושה או ארבעה מול קבוצות התחתית בפלייאוף התחתון), יניבו רווח נקי של מאות אלפי שקלים נוספים. שחקני הופתעו אתמול מהגישה של נשיא המועדון יעקב שחר, שהגיע כדי לעודד אותם לקראת המשחק מול אשדוד, שהפסד בו עשוי להרחיק את הקבוצה משמעותית מתמונה הפלייאוף העליון. העונה הסדירה, כזכור, תסתיים בעוד חמישה מחזורים.

שלוש שנים אחרי שחתם במכבי חיפה, המועדון עדיין לא מצליח "להיפטר" מדינו אנדלובו. החלוץ בן ה-24 שהושאל לפני שנה בדיוק לסופר ספורט יונייטד עבר הבוקר רשמית בהשאלת משנה למועדון אחר בדרום אפריקה - מפומלנגה בלק אייסס, זאת לאחר שהירוקים אישרו את העברתו. "לאנדלובו יש חוזה עד תום העונה הבאה, הוא עדיין לא שוחרר מהמועדון. ננסה למכור אותו בקיץ", אישרו בחיפה. אנדלובו כבש בשנה האחרונה שלושה שערים בלבד ב-25 הופעות. בזמנו נרכש על ידי מכבי חיפה מבני יהודה תמורת כמיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי חיפה, לירוי צעירי, דינו אנדלובו. טל לוי
מכבי חיפה עדיין לא נפטרה ממנו. אנדלובו/טל לוי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully