וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס גער בשחקנים, ג'ו אלכסנדר נלקח לשיחה אישית

10.2.2015 / 10:24

מאמן מכבי תל אביב זעם אחרי הניצחון הדחוק על מכבי חיפה: "הייתם רכים, אתם לא אינטנסיביים ולא משחקים כמו שצריך". הפורוורד קיבל הערה מיוחדת ואמר: "הראינו אופי ומשמעת במחצית השנייה"

one

מכבי תל אביב ממשיכה לגמגם בליגה. אחרי שבשבוע שעבר התקשתה מול גליל/גלבוע, מכבי תל אביב הציגה, גם אמש מול מכבי חיפה מכבי תל אביב שוב הייתה רחוקה מלהרשים. הפעם נקלעו הצהובים לפיגור של 21 נקודות כבר במחצית הראשונה בהיכל. דקות טובות של דווין סמית' ואלכס טיויס חילצו את הצהובים מהבור והעניק לצהובים ניצחון 70:74, אך המאמן גיא גודס, שמסתכל לעבר משחק חצי גמר הגביע מול היריבה חיפה, ולא רוצה להחמיץ תואר חשוב, מיהר לגעור בשחקניו בחדר ההלבשה על הגנה חלשה.

"הייתם רכים. אתם לא מוציאים לפועל נכון את הפעולות ולא אינטסיביים כמו שצריך", הטיח גודס בשחקניו. גודס אף לקח לצד בחדר ההלבשה את ג'ו אלכסנדר, שם העיר לו על משחקו ועל פעולות לא נכונות ותדרך אותו אישית באריכות.

אלכסנדר עצמו אמר על המשחק: "בסופו של דבר השגנו את הניצחון. זה כל מה שחשוב. אני חושב שהראינו אופי ומשמעת כשחזרנו מ-21 נקודות הפרש. נצטרך להגיע עם אותה אינטנסיביות בהתקפה בשבוע הבא, אותה הגנה שהצגנו בחצי השני".

על משחק הגביע בשבוע הבא מול חיפה אמר אלכסנדר: "אני לא חושב שהמשחק הזה ישפיע על הגביע בשבוע הבא. אנחנו צריכים לשחק חזק בכל משחק כמו שעשינו במחצית השנייה מול חיפה. אף אחד לא יגיש לנו מתנות על מגש. זה היה כך אתמול ויהיה כך גם בשבוע הבא".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
זועם. גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully