וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן מתלהב מליביו אנטל: "יש לו איכויות של כוכב כדורגל"

10.2.2015 / 8:15

בית"ר ירושלים חגגה 3:4 גדול על הפועל חיפה, חנן ממן עם הפנים לסכנין: "יש לנו חוב לאוהדים מדוחא, המטרה היא מקום רביעי". בית"ר תציג בבית הדין מנוי שנשלל מאוהד. אכזבה מפרדה: "חייב לקחת את ההזדמנויות"

one

בבית"ר ירושלים נרשמה אמש (שני) שמחה גדולה בסיום הניצחון 3:4 על הפועל חיפה באצטדיון העירוני בחיפה. בית"ר הוליכה שלוש פעמים, הפועל חיפה השוותה שלוש פעמים, עד שלידור כהן כבש את שער הההכרעה בדקה ה-81. עם הירידה לחדר ההלבשה צעק דושאן מאטוביץ': "ווינרים. לא ויתרנו עד הסוף". גם קלאודמיר פראיירה צעק כמה מילות שמחה בפורטוגזית ואחד השחקנים הסביר: "מדי פעם יש לו את זה. לא מבינים מה הוא אומר אבל העיקר שהוא שמח, הוא עדיין לא חזק באנגלית".

שחקני בית"ר ירושלים מודים לקהל. אדריאן הרבשטיין
ארבעה שערי חוץ? בית"ר פורחת באצטדיון החדש בחיפה/אדריאן הרבשטיין

יחד עם זאת, גם השחקנים עצמם לא הפסיקו לשוחח על העובדה שהקבוצה סופגת שערים שאסור לה לספוג והיו עלולים לעלות לה ביוקר. אחד השחקנים הסביר זאת ואמר: "אנחנו עולים עם הרבה שחקנים ועוד לא מתורגלים להיות חשופים, צריך גם תיאום על הדברים האלה. קיבלנו שני גולים על ניסיונות לצאת לנבדל ואסור לנו שזה יקרה. לא כל משחק נבקיע רביעייה".

אז זהו, שאתמול הייתה זאת הפעם הראשונה העונה שבה בית"ר הבקיעה ארבע שערים. הפעם האחרונה שבה הבקיעה רביעייה במשחק חוץ הייתה בעונת הדאבל ב-2008, אז ניצחה הקבוצה 2:4 את הכח רמת גן בוינטר.

חנן ממן התייחס בסיום לכך שבית"ר צברה השנה 7 נקודות מתוך 9 בסמי עופר ואף הבקיעה 8 שערים: "כן, האצטדיון הזה עושה לנו טוב. מעבר לזה מדובר בניצחון חשוב. עשינו את זה יותר מדי קשה אבל זה יותר מתוק. יש לנו את המטרה, שהיא פלייאוף עליון, ואפשר אפילו לומר שמקום רביעי זאת המטרה שלנו".

על המשחק ביום א' ללא קהל נגד בני סכנין הוסיף הקשר: "אנחנו נתכונן כמו לכל משחק. למען האמת לא יצא לי עדיין להשתתף במשחק ללא קהל, אבל יש לנו חוב לקהל מהסיבוב הקודם בדוחא. אנחנו באים לקחת את שלוש הנקודות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 3:4 את הפועל חיפה בדרמה גדולה

לכתבה המלאה
איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים (שמאל). אדריאן הרבשטיין
עם הפנים קדימה. בית"ר/אדריאן הרבשטיין

על השינוי בשיטת המשחק אמר ממן: "מצד אחד זה היה נראה שאנחנו חשופים מאחורה, מצד שני כל פעם שהובלנו יכולנו לכבוש את השני והשלישי ולא עשינו את זה. כשמנצחים יותר כיף לתקן".

ממן התלהב מהקשר הרומני של הקבוצה ואמר: "לאנטל יש איכויות של כוכב כדורגל. מהיר, טכני, ביטחון עצמי, לא קל לבעוט פנדל אחרי שהשופט שורק לפנדל חוזר. יצא לי לבלות איתו הרבה השבוע ומדובר בבחור מאוד חיובי".

על הקרב על בעיטת הפנדל אמר ממן בחיוך: "האמת שכולם רצו לבעוט את הפנדל. בחודשיים האחרונים אני ואופיר קריאף רבים מי יבעט, אבל המאמן נתן לאנטל וכל עוד זה לא אני או הוא אז אין מה להתווכח".

ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים בועט פנדל. אדריאן הרבשטיין
"לא קל לבעוט שני פנדלים רצוף". אנטל כובש/אדריאן הרבשטיין

גם הבעלים אלי טביב נראה מאוד מרוצה בסיום. לאנשי המועדון אמר בסיום: "בשנה שעברה הבאתי שישה שחקנים בינואר ב-2.5 מיליון שקל וזה לא שיפר אותנו. קשה להביא שחקנים איכותיים. הבאנו אחד אבל ברמה גבוהה. אם היינו מוצאים חלוץ ברמה גבוהה גם היינו מצרפים".

בבית"ר היו שמחים לקבל את לידור כהן אחרי התקופה הלא טובה בה היה מצוי. שיחת היום הייתה האם שינוי הספרה על הגב מ-11 ל-17 עשה את ההבדל. חנן ממן ואיציק כהן זכו להרבה מחמאות על משחקים אתמול. אכזבה הייתה מדני פרדה כאשר בבית"ר אמרו כי "הוא חייב לקחת את ההזדמנויות שהוא מקבל. אם לא דרך כדורגל לפחות דרך מלחמה ולהיות ראשון לכדורים. הוא מקבל כאן הזדמנות מחדש, והוא חייב לירוק דם בשבילה, כי ישנה תחרות מאוד גדולה".

מי שצפוי לחזור לסגל לקראת המשחק נגד בני סכנין הוא עומר אצילי, שנעדר אתמול עקב צהובים. בבית"ר הזכירו אתמול את כל השנים בהן הקבוצה לא מנצחת את בני סכנין ואף את המשחק בטדי ללא קהל הזכור בעיקר בהתייצבותו של ארקדי גאידמק עם הדגל ביציע המזרחי הריק: "הגיע הזמן שנעשה את השינוי. לא פשוט לשחק בלי קהל אבל הגיע הזמן שנעשה סוף לסטטיסטיקה השלילית נגד סכנין, במיוחד בבית שלנו".

לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

ביום רביעי תתייצב הקבוצה בבית הדין לדיון בנוגע לאירועי המשחק הביתי נגד קרית שמונה והקללות לאחמד עאבד. בית"ר תטען כי המשקיף אמיר נבון כלל לא היה באזור האירועים וכמו כן תספק עדויות של לפחות שניים מעובדי המועדון. מעבר לכך, תציג בית"ר מנוי שנשלל מאוהד אשר זוהה על ידי מצלמות הטלוויזיה באותו האירוע. הבעלים אלי טביב יגיע לדיון אך עדיין לא הוחלט אם יישא דברים.

בבית"ר התייחסו לטענות הפועל חיפה על כך שנעקרו כ-70 כיסאות בסמי עופר ואמרו כי "לא נעקרו יותר מ-20. קל לרוץ לתקשורת ולעשות רעש. האוהדים עומדים וקופצים וזה לא משהו חדש, רוב הכיסאות לא נשברו מתוך ונדליזם. אנחנו גאים שהגיעו כ-4,500 אוהדים שלנו והתנהגו למופת. ניסו לדחוף את כולם ליציע של 3,300 מקומות ורק אחרי בלגאן גדול פתחו עוד יציע והכניסו ברגע האחרון יותר מ-1,000 נוספים בלי בידוק ובלחץ מטורף. עם הביזיון הזה אף אחד לא רץ לתקשורת".

אלי טביב צפוי לשבת השבוע עם המגן אלי דסה וסוכנו אבי נמני במטרה לסכם על חוזה לשלוש שנים במועדון. כרגע ישנם פערים קטנים בין הצדדים אך במועדון מאמינים כי עד לסוף השבוע הקרוב דסה יחתום על חוזה תלת שנתי.

חגיגת שערים גדולה בחיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully