וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "אסור לנו להגיע ככה למשחקים, לא תמיד נצליח לחזור"

9.2.2015 / 23:36

במכבי תל אביב נשמו לרווחה אחרי שסגרו פיגור 21 מול חיפה, אך גם גודס יודע: "יש לנו הרבה מה לשפר. הבנו שאם לא נעלה את רמת האגרסיביות, נפסיד". הדר: "הפסדנו על 3-4 דקות ברבע השני"

מכבי תל אביב נחלצה ממבוכה גדולה הערב (שני), כשמצאה עצמה בפיגור ביתי בן 21 נקודות מול מכבי חיפה, אך ביצעה קאמבק גדול וניצחה 70:74, שבוע לפני המפגש בין צמד הקבוצות בגביע המדינה.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
ערב קשה בהיכל. גודס/ברני ארדוב

"ידענו שיהיה משחק לא קל, לא באנו עם האנרגיות הנכונות וחיפה באו מאוד אגרסיביים, נפלנו בחצי הראשון וגם התקפית יצאנו מהשטף שלנו", אמר גיא גודס בסיום. "הבנו שאם לא נעלה את רמת האגרסיביות והפיזיות ונשתווה לארגסיביות של חיפה אז נפסיד ועשינו את זה. בקרב רחוב יש אגרופים ומרפקים ואני שמח שעשינו את זה בחצי השני, השופטים נתנו לשחק אגרסיבי. אני שמח שלא נשברנו גם במינוס 21 וידענו לחזור מהלך אחרי מהלך. אני מרוצה מהחצי השני במשחק של טיוס, מה שלא קרה בחצי הראשון, הוא היה אקטיבי ודומיננטי. אלכס שחקן חשוב לנו והוא היה שם היום. דווין משך אותנו כל המשחק, יש לנו הרבה מאוד לשפר לקראת השבוע וחצי הקרובים. זו היתה הכנה מאוד טובה ליום חמישי הקרוב, במיוחד בכל הקשור לאגרסיביות".

דווין סמית', שהצטיין עם 21 נקודות, סיכם: "חיפה שיחקו מאוד פיזי מתחילת המשחק ואנחנו לא שיחקנו באותה רמה. אני שמח שהיה לנו מזל והצלחנו בסופו של דבר לנצח. אני חושב שמנטאלית לא הגענו למשחק, היה לנו קשה מול הפיזיות שלהם והלכנו אחורה, אבל לשמחתי יש לנו מספיק ניסיון שהצליח להוציא אותנו מנצחים. אסור לנו להגיע למשחקים בצורה כזו, כי לא תמיד נצליח לחזור ולנצח".

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. ברני ארדוב
מתוסכל. רמי הדר/ברני ארדוב

בצד המפסיד, אמר רמי הדר: "לא קונה את התסריט שהפסדנו היום בשביל לנצח ביום שני, היינו צריכים לנצח הערב. המשחק לא הוכרע ברבע האחרון אלא בשני, כשאיבדנו את ההפרש בצורה מהירה, הפסדנו את המשחק ב-3-4 דקות בסיום הרבע השני. אנחנו לא שבירים, וגם המשחק הזה לא ישבור אותנו. המומנטום מול מכבי הוא אקוטי וברגע שפספסנו את המומנטום שלנו ברבע השני היינו נאיביים, ואת זה נצטרך לתקן ביום שני".

אייק אופייבו הוסיף: "לא הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק בסיום המשחק. היינו ביתרון 21, חבל מאוד שאיבדנו אותו, אנחנו צריכים להישאר באותה אגרסיביות 40 דקות כדי לנצח קבוצה כמו מכבי".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully