וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תנסה לסכם עם צדק עוד העונה. שחר: "מצפה משחקני הספסל לתמוך"

9.2.2015 / 13:28

שחר ושרצקי, שיציע לבלם חוזה חדש, עשויים להגיע לסיכום ללא פניה לוועדה למעמד השחקן. גם קאיודה ברשימות. הנשיא הגיע לאימון: "באתי לעודד אתכם. אם נהיה מרוכזים, התוצאות יגיעו"

one

אחרי התיקו המאכזב בעכו, במכבי חיפה יודעים שמעידה נוספת מול מ.ס אשדוד לא תתקבל בהבנה. בשלב זה אין כוונה לפטר את מרקו בלבול, שחמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה עדיין מאמין שיוכל להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון.

במועדון ממשיכים במקביל בהכנות לעונה הבאה, וינסו לסכם עם שיר צדק מקרית שמונה עוד לפני שהעונה תסתיים. במועדון מתכוונים לפנות לאיזי שרצקי על מנת להגיע להסדר בעניינו של הבלם, ללא צורך בפניה לוועדה למעמד השחקן. "שחר ואיזי נמצאים בקשרים טובים, אין כל סיבה שאם שיר יעבור בקיץ למכבי חיפה, הצדדים יפנו לבוררות", אמר מקורב לשניים. שרצקי, אגב, מתכוון להציע לבלם חוזה ארוך טווח, ובחיפה מודעים לכך.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, במועדון עוקבים גם אחר חלוץ מכבי נתניה לארי קאיודה. אם הניגרי לא יימכר כעת, בחיפה מעריכים שהוא יוכל להגיע בקיץ - מה שעשוי לזרז את הגעתו הוא מינויו של רוני לוי לתפקיד המאמן. האחרון כבר הבהיר לשחקן כי ירצה לקחת אותו לכל קבוצה בה יאמן. כך או כך, החלטה לגבי המאמן הבא לא תתקבל לפני חודש אפריל, וייתכן שגם לא לפני סיום העונה.

בית הדין העליון של ההתאחדות ידון היום בערעור שהגיש המועדון בנוגע לעונש שהוטל עליה. בחיפה, כזכור, לא מבקשים לבטל את העונש, אלא לשנות את מועד הרדיוס כך שיחול על המשחק מול אשדוד. במועדון מעדיפים לקיים את המשחק בנתניה או בבלומפילד, ובכל מקרה לא מתכוונים לגרום לאוהדים להגיע למשחק בטדי. "אם המשחק יתקיים בירושלים, יגיעו אולי 4,000 או 5,000 אוהדים. עדיף לקיים את המשחק במרכז הארץ. ברור שקודם נצטרך לבחון האם ההיענות לא עולה על מספר המושבים באצטדיון שנבחר", אמרו במועדון. חיפה תוכל לבחון אופציה נוספת, והיא קיום משחק הרדיוס במשחק מול מכבי נתניה, אם כי במקרה הזה, בשל הגבלת התקנון, המשחק לא יוכל להתקיים באצטדיון בנתניה.

המגן טאלב טואטחה שנפצע במשחק בעכו נבדק ויחזור אמור לאימונים בעוד יומיים. הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור ביקרו באימון ושוחחו עם השחקנים. "לא באתי לפה עם מקלות", אמר שחר בציניות בתחילת דבריו לשחקנים, והוסיף: "אני פה כדי לעודד אתכם היום. אני שמח מאוד שהאווירה בחדר ההלבשה טובה, כולם יחד, וזה הבסיס כדי לצאת מהמצב שאנחנו נמצאים פה. יש כאן יכולות. רק אם נהיה מרוכזים ונישאר כמו שאנחנו התוצאות יגיעו מהר". לקראת סיום דבריו שחר הוסיף ואמר: "יש לי הערה לגבי אלה שיושבים על הספסל. אני מצפה מהשחקנים ומכל מי שיושב על הספסל, לעודד מבחוץ, לתמוך ולהביא אנרגיות לקבוצה מבחוץ. העזרה שלכם חשובה". עוזי מור צפה בשיחה מהצד, אך לא שוחח עם השחקנים.

שחקן מכבי נתניה, לארי קאיודה. ברני ארדוב
יבוא ביחד עם רוני לוי? קאיודה/ברני ארדוב

(עדכון ראשון: 11:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully