וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראל: "בבאר שבע נוצר מצב לא הוגן. עוד אהיה בבמה המרכזית"

9.2.2015 / 11:09

גל אראל מנתח את הסיבות שהובילו אותו לחתום בהפועל פתח תקוה. "לא אכזב אותי שהגיעו לי זרים על הראש, אבל גם כששיניתי משחק חזרתי אחורה". ברקת שוקלת להחתימו לשנתיים נוספות

one

בהפועל באר שבע עסקו בימים האחרונים לא מעט בסיום מועד ההעברות ובעתידו של אוסטין אג'ידה, עמו מתנהל משא ומתן לחתימה על חוזה ארוך טווח, ובמועדון החליטו שאם לא יגיעו לסיכום בקרוב הם ינסו להחתים את אופיר מרציאנו. ההפתעה הגדולה ביום האחרון של ההעברות הגיעו דווקא מכיוון שחקן שעזב, גל אראל, שבשיחה עם וואלה ספורט הסביר את הסיבות שבגללן החליט לבקש לעזוב.

"הכול התחיל בתחילת העונה. אלישע קרא לי לשיחה ואמר לי שיבוא זר, קשר אחורי. באותו שלב שבו התקיימה השיחה הגיע גם ג'ון אוגו למבחנים, וחתם, והבנתי שבאר שבע בונה על שני זרים בעמדה שלי. הבנתי לאן אני נכנס, וידעתי שלא אשאר בקבוצה זמן רב", סיפר אראל. "העונה הגיע לקבוצה גם רועי גורדנה. ידעתי לאן אני נכנס, והייתי מוכן לזה. לא אכזב אותי שמביאים לי זרים על הראש, זה דווקא דרבן, כי אני בעד תחרות הוגנת, אבל נוצר מצב לא הוגן: גם כשאני משחק והקבוצה מנצחת, או שאני נכנס כמחליף ומשנה משחק, אני חוזר אחורה. שוב בספסל. שוב לא משחק. זה קצת אכזב אותי, למרות שאני מאוד מכבד את אלישע לוי".

אראל (13 הופעות בליגה העונה, חמש בהרכב) חתם בבאר שבע על חוזה לשנתיים, שמסתיים בתום העונה הנוכחית, אבל לבאר שבע יש אופציה להאריך את חוזהו בתום העונה בשנתיים נוספות, תמרת שדרוג. אז מה עשה אראל, שלפני כשבועיים נולד בנו הראשון? נשאר לגור בבאר שבע, ועושה כל יום את הדרך לפתח תקוה, לשם הושאל עד תום העונה בתיווך סוכנו, זיו שטרנברג.

"בסוף העונה באר שבע תקבל החלטה אם אני נשאר או עוזב. בתחילת העונה שעברה מצאתי את עצמי במצב שבו אני פותח ב-24 מתוך 26 משחקים, מי האמין שזה יקרה? אני לא חושב שהביאו אותי בתור שחקן הרכב קבוע, אבל נוצר מצב שהתחברתי והתאקלמתי והלך לי ממש טוב. ההחלטה לגבי אוגו והובאן באה מעט על חשבוני. לא חושב שאפשר להגיד שויתרתי, נלחמתי עד השניה האחרונה. למה הגעתי להפועל פתח תקוה? בגלל עידן בר און. הבנתי ממנו שהוא בונה עליי".

בר און עזב את פתח תקוה אתמול, אבל אראל יודע שיהפוך בפתח תקוה לשחקן מוביל. החוזה של השחקן הוא לא רק הגבוה במועדון, אלא כזה שהפועל פתח תקוה מאוד התקשתה לעמוד בו. "אומרים שפתח תקוה זה מועדון קטן, אבל ממש לא. מאוד הופתעתי מהתנאים כאן. גם הקבוצה ממש טובה, לא מגיע לה לרדת. בטוח שנעלה כמה מקומות למעלה. אני לא מאוכזב שעזבתי, צריך להבין את הסיטואציה – כדי לפתוח במשחק העונה בבלומפילד הייתי צריך להגיע למצב שגורדנה מורחק משני משחקים ואוגו ממשחק אחד. למה נשארתי בבאר שבע? לא רציתי לטרטר את האישה והילד. אני מבטיח לך, עוד תראו אותי בבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי. ואני אומר את זה בצניעות הכי גדולה שיש".

שחקני עירוני קרית שמונה, שמעון אבוחצירא, עאהד עזאם, מול שחקן הפועל פתח תקוה, גל אראל. ג'יני
עזב כדי לשחק. אראל/ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully