וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אלון ואורי ששון זכו במדליית ארד בבולגריה

8.2.2015 / 18:30

צמד האחים חגג בתחרות בסבב אירופה הפתוחה: אלון ששון גבר בקרב על המקום השלישי על לי קוכמן, אורי ששון עשה זאת במשקל של למעלה מ-100 ק"ג. צפו: מצרי סירב ללחוץ את ידו של פלצ'יק

אורי ששון. ברני ארדוב
פותח ברגל ימין את 2015. אורי ששון/ברני ארדוב

יום מוצלח עבר על המשלחת הישראלית שמשתתפת בתחרות בבולגריה במסגרת סבב אירופה הפתוחה. אחרי הזהב של נועה מינצקר, אורי ששון זכה במדליית הארד במשקל של למעלה מ-100 ק"ג ואחיו אלון זכה באותה מדליה במשקל של עד 90 ק"ג.

אורי ששון פתח את התחרות עם ניצחון על גיורגי בולוטאשווילי הגאורגי אחרי שהכריע אותו באיפון שהגיע שתי דקות מתחילת הקרב. לאחר מכן ציפה לו מפגש עם פיאז יאזיקי הטורקי, וגם מולו הוא השיג איפון לאחר יוקו בדרכו לחצי הגמר. אלא שבשלב ארבעת האחרונים המתין לו לאקיב חאמו מאוקראינה, שהשיג ווזארי ושלח את הישראלי למאבק על המקום השלישי מול אוניסה בוגאדזה מגאורגיה, וששון זכה ביוקו שהספיק לו כדי לחגוג את הארד.

גם אלון ששון חגג זכייה ראשונה ב-2015. לאלון ששון, בניגוד לאחיו, היו חמישה קרבות. זה החל עם ניצחון קל על אנסר חמזין הקזחי עם יוקו ואיפון, המשיך עם עוד יוקו ואיפון על השבדי מרכוס ניימן וברבע הגמר הוא גבר, שוב עם איפון ויוקו, על תומאס ברינסנו מצ'ילה. בחצי הגמר, ששון פגש את דמיטרי דובגן מרוסיה, אבל נכנע לו באיפון שהגיע בשניות האחרונות של הקרב, ומשם הוא המשיך למאבק ישיר על המדליה מול לי קוכמן הישראלי. ששון השיג איפון אחרי ארבעה עונשים שספג קוכמן, וחגג עם המדליה.

צפו בג'ודוקא המצרי מסרב ללחוץ את ידיו של פלצ'יק

מוקדם יותר, הג'ודוקא המצרי רמדאן דרוויש סירב ללחוץ את ידו של פיטר פלצ'יק הישראלי. פלצ'יק גבר על יריב גאורגי בסיבוב הראשון ולאחר מכן פגש את דרוויש, לו הוא הפסיד באיפון אחרי 2:55 דקות. אחרי הקידה המסורתית, ברגע בו השניים היו אמורים ללחוץ ידיים, המצרי פשוט צעד אחורה ועזב את המזרן למול עיניו המופתעות של פלצ'יק. זו לא הפעם הראשונה בה דרוויש מסרב ללחוץ את ידו של יריב ישראלי והוא עשה זאת פעמיים בעבר אחרי שנאבק באריק זאבי.

עדכון ראשון: 15:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully