וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו, צריך לשכוח ממנו"

8.2.2015 / 10:32

אכזבה גדולה בקבוצה מה-2:0 למכבי פתח תקוה: "זו פעם ראשונה שאנחנו לא מצליחים לבעוט לשער במשך 90 דקות". עוסמאן: "צריכים לשכוח מהמשחק הזה, יש לנו בשבוע הבא את בית"ר על הראש"

one

אחרי הטרייד בו נפרדה מהבלם אברהם פאס, שעבר בחלון ההעברות של חודש ינואר למכבי חיפה, ועם לא פחות מחמישה מושאלים מהירוקים בהרכב, בני סכנין רשמה אמש (שבת) ככל הנראה את משחקה החלש ביותר העונה. הקבוצה של אלי כהן הפסידה 2:0 למכבי פתח תקוה במושבה, וזאת למרות שנהנתה מיתרון מספרי בחצי השעה האחרונה. בעקבות ההפסד, סכנין נסוגה למקום ה-11 ובמאזנה 23 נקודות - אמנם ארבע פחות מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון, אבל בסך הכול חמש נקודות מעל הקו האדום.

חסרונו של פאס הורגש בעיקר בכל הנוגע לבניית משחק ההתקפה, שכן הוא היה האיש שהפעיל את החלוצים המהירים באמצעות כדורים ארוכים. בלעדיו, שיטת המשחק הזו נזנחה וסכנין לא הגיעה למצבים. שחקנים בקבוצה הודו בסיום: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו. זו פעם ראשונה שאנחנו לא מצליחים לבעוט לשער במשך 90 דקות". על עטאא ג'אבר ומוחמד כליבאת נאמר במועדון: "זה רק משחק ראשון, אין ספק שהם עוד ישפיעו".

המגן עלי עוסמאן סיכם: "היה לנו משחק לא טוב, אני לא זוכר 90 דקות שאנחנו לא בועטים בעיטה אחת לשער. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה, יש לנו בשבוע הבא את בית"ר ירושלים על הראש. צריך להמשיך הלאה. גם השחקנים הגדולים בעולם הם לא קוסמים, צריך זמן. בהמשך המושאלים החדשים יעזרו לנו להרים את הקבוצה כמה שיותר גבוה. אין לנו יציבות. פעם אנחנו משחקים טוב, פעם לא, אבל אנחנו עדיין יכולים להגיע לפלייאוף העליון כי הטבלה צפופה. היה לנו משחק קטסטרופלי וצריך לשכוח ממנו".

בקבוצה קיימת שביעות רצון מיכולתו באימונים של דיוגו קאצ'ובה, הקשר הברזילאי שהגיע מהפועל ירושלים ובמושבה נכנס כמחליף לאחר ההפסקה. הוא צפוי לקבל קרדיט נרחב יותר במשחקים הבאים.

אוהדי בני סכנין. מגד גוזני
אוהדי בני סכנין ביציע מול מכבי פתח תקוה. ראו משחק חלש של קבוצתם/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully