וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון יקיים: שחקני מכבי פתח תקוה יקבלו מענק של 2,000 ש"ח

8.2.2015 / 8:57

למרות שאינו מחזיק בתפקיד רשמי בקבוצה, יו"ר ההתאחדות לשעבר היה שבע רצון מה-0:2 על סכנין ויעניק לשחקנים בונוס מיוחד. קבהא: "מקווה שנמשיך כך כדי שנהיה בפלייאוף העליון"

one

בתחילת העונה אמר יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, אבי לוזון, להנהלת מכבי פתח תקוה, כי מקומה של הקבוצה הוא בפלייאוף העליון, וכל הישג אחר יהווה כישלון. לא הרבה שחקנים האמינו שהקבוצה מסוגלת להגיע לשם, אבל חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, ולאחר ה-0:2 על בני סכנין אמש (שבת) נראה כי החלום בהחלט אפשרי.

כהוכחה להערכה של לוזון לשחקנים, אתמול נכנס נשיא הקבוצה לשעבר לחדר ההלבשה לאחר הניצחון והודיע לשחקנים כי הם יקבלו בונוס של 2,000 שקלים עבור הניצחון הזה. מתברר כי השחקנים דרשו מלוזון בונוס עבור הניצחון על מכבי חיפה, וזה הבטיח כי ניצחון ביתי על סכנין יגרום לו לפתוח את הארנק. לוזון הופך העונה למעורב יותר בנעשה בקבוצה, למרות שלפחות בשלב הזה הוא אינו מחזיק בתפקיד רשמי בקבוצה. "הוא אף פעם לא הלך", ניסח זאת היטב אחד השחקנים אתמול.

"אנחנו עובדים על הפן ההגנתי באימונים, עובדים חזק. רן בן שמעון יודע להעמיד אותנו ויש כאן קבוצה מאורגנת וממושמעת. סכנין לא הגיע למצב", אמר מרואן קבהא, "עבדתי עם רן בן שמעון על הרמות, אלו דברים שמתכננים באימונים. זה השתלם. אנחנו נותנים את הלב, אני מקווה שנמשיך כך כדי שנהיה בפלייאוף העליון". "אני חושב שזאת הקבוצה הכי מאומנת שהייתה פה. ככל שהזמן עובר, אנחנו מבינים את השיטה של רן טוב יותר", סיכם הקשר. "יש לנו סגל רחב, כל אחד יכול לשחק. אם אפשר להגיע לאירופה? אנחנו לא חושבים על זה. רוצים להיות בפלייאוף העליון. אסור לשכוח שנשארנו בעונה שעברה רק במקום האחרון". קשר הרכש, דויד סולארי, לא צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל עפולה במסגרת רבע גמר גביע המדינה ביום שלישי וצפוי לחזור רק למשחק בשבת בעכו. אלמוג אוחיון, שלא נכלל בסגל בשל כושר משחק לקוי, עשוי לקבל דקות ראשונות במשחק הליגה הבא.

שחקני מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
שחקני מכבי פתח תקוה. בדרך לפלייאוף העליון?/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully