וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מתיחות עם אג'ידה, גורם: "השופטים מחזירים לנו"

8.2.2015 / 7:33

במועדון תקפו את ברגר: "הרס אותנו", ונזכרו בשבעת הפנדלים שקיבלו. עוד לפני המשחק השוער דרש לשדרג את חוזהו, הקבוצה תחדש את המגעים עם מרציאנו רק בתום העונה. ביטון לדין משמעתי ופנימי

one

"אחרי מה שקרה השבוע היה ברור שלאחר המשחק הזה יתעסקו באג'ידה", אמר אחד השחקנים הבכירים בהפועל באר שבע על ה-2:2 הדרמטי באשדוד אתמול (שבת). "אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה אוסטין קיבל אדום. אין לאף אחד ספק שלא היה פנדל, אבל אחרי השבוע שהוא עבר, זאת כנראה קארמה".

אג'ידה, שזאת העונה השישית שלו בישראל, מעולם לא הורחק קודם בליגת העל, ובמועדון באו בטענות קשות לשופט גיא ברגר שלא הרחיק את ישראל ראש ושרק לפנדל לא מוצדק. שחקן אחר נשמע כעוס לאחר היציאה מחדר ההלבשה. "השופט הזה הרס אותנו. אי אפשר להאשים את אוסטין, כי הוא נמנע ממגע, אבל כל הקבוצה הייתה צריכה להתנהל אחרת והאשמה גם עלינו. שחקנים ידעו שזאת דקה קריטית, אני לא מבין איך הגענו למצב הזה, ועוד לפני משחק גביע".

גורם במועדון הוסיף: "נתנו לנו שבעה פנדלים, אבל עכשיו השופטים מחזירים לנו". בלי קשר לעתידו של אג'ידה, במועדון מתכוונים לחדש את המגעים להחתמת אופיר מרציאנו רק בתום העונה, וזאת מתוך רצון שלא להחמיר עוד יותר את המצב שנוצר. לאחרונה חלה מתיחות בין אג'ידה למועדון לאחר שזה ביקש לקבל שדרוג ביחס לחוזה הקיים, היקר במועדון, ובהנהלת הקבוצה שוקלים את עתידו. למרות זאת, במועדון טוענים כי עדיין לא ויתרו על הניסיון להחתים את אג'ידה על חוזה לשלוש שנים.

שוער מ.ס. אשדוד אוסטין אג'ידה. ברני ארדוב
בהנהלת הקבוצה שוקלים את עתידו. אוסטין אג'ידה/ברני ארדוב

ואם הצרות בגזרת אג'ידה לא מספיקות, במועדון רתחו בסיום על בן ביטון, שיעמוד לדין ביום רביעי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שקרא לעבר השופט "אין לך מושג" והורחק. זאת הפעם השניה שביטון מורחק העונה, אחרי שקיבל אדום ישיר גם במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה. ביטון עשוי לספוג הרחקה ממספר משחקים. אביתר אילוז או דור מלול יפתחו מול מכבי יבנה. ומי עוד עשויים להיעדר? טומיסלב פאיוביץ' ייבדק היום ובספק למשחק, ואילו לואי טהא סובל ממתיחה במפשעה. אובידיו הובאן בכוננות ועשוי לשחק כבלם אם השניים לא יהיו כשירים.

אפרופו מלול, הוא היה אמור לעזוב את הקבוצה רגע לפני תום מועד ההעברות, לאחר שבשעות הצהריים נרשם משא ומתן בינו לבין הפועל פתח תקוה. מלול היה אמור לעזוב לקבוצה של עידן בראון יחד עם גל אראל, אבל במועדון לא הסכימו לשחרר את שניהם ובסופו של דבר רק אראל עזב. נקודת האור הייתה כמובן שלומי ארבייטמן, שסמוך לסיום מועד ההעברות שוחח עם אלישע לוי והבהיר לו כי גם אם יגיע חלוץ הוא יתחרה על מקומו בהרכב. "שלומי שחקן מקצוען", אמרו בקבוצה. "כבר שנים שהוא מביא מספרים בליגת העל ובגלל זה אלישע לוי הביא אותו. בדיעבד, אולי טוב שלא הבאנו חלוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully