וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אבי לוזון הבטיח מענקים לשחקנים

7.2.2015 / 21:14

יו"ר ההתאחדות לשעבר היה מרוצה מה-0:2 על בני סכנין ואמר שייתן 2,000 שקל לכל שחקן. רן בן שמעון: "אני מרוצה שהשחקנים ובעיקר ההגנה הראו מחויבות. כהן: "משחק לא טוב"

one

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות, כשניצחה 0:2 את בני סכנין. המלאבסים נהנו משערים של עידן שמש כבר בדקה השלישית ועוד אחד של חגי גולדנברג בדקה ה-78 ועלו באופן זמני אל המקום הרביעי בטבלה. דניאל דימוב הורחק לאחר שספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-59, אבל למרות הצליחה פתח תקוה לנצח. בסיום המשחק נכנס יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון לחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה והודיע לשחקנים שיחלק מחר 2,000 שקל לכל שחקן כבונוס על הניצחון.

אבי לוזון אוהד מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
מחלק בונוסים. לוזון הערב/מגד גוזני

מאמן המלאבסים רן בן שמעון אמר בסיום: "היה לנו משחק טוב היום, אני מרוצה מאוד. יש איזה קטע שאנחנו משחקים שלישי-שבת ואנחנו שמחים שנשארנו בגביע, אבל נצטרך להתאושש פיזית ומנטאלית. נלך הביתה, נתחיל להתאושש, לאכול פחמימות ולהמשיך הלאה. אנחנו בראש כבר באתגרים הבאים, מכבי פתח תקוה בנויה על משימה אחר משימה ולהיות מחוברים. לקח לי כל כך הרבה זמן להרים את השחקנים לאיפה שהם נמצאים היום, אז אני לא רוצה להוריד אותם לקרקע, צריך להגיע מוכנים לאתגר של הגביע".

בן שמעון נשאל מה חשב כשדימוב הורחק והאם נלחץ כשזה קרה: "אין לי זמן למחשבות של פילוסופיה יוונית, רק חשבנו איך למנוע מסכנין להיות מסוכנת באזורים בהם היא מסוכנת במיוחד. רצינו לסגור את האמצע בלי דימוב. אני שמח שהשחקנים וההגנה היו מחויבים מאוד, גם בעשרה שחקנים נראינו לא רע".

מאמן המפסידה אלי כהן אמר בסיום: "בסך הכל היה משחק לא טוב. שיחקנו נגד קבוצה שיודעת לעשות הגנה, שמצופפת. השער המוקדם שלהם הקשה עלינו ולא היו לנו פתרונות למשחק הצפוף שלהם. פתח תקוה, מלבד שני השערים שלה, לא הגיעו למצבים. אני בטוח שהשחקנים שהצטרפו יעזרו לנו להתחזק וירימו אותנו, לוקח זמן להתחבר ואנחנו עם הפנים למשחק הבא מול בית"ר ירושלים. כרגע אנחנו מסתכלים למטה ולא לעבר הפלייאוף העליון.

"זה לא משנה נגד מי אנחנו משחקים עכשיו, אנחנו צריכים לחפש את שלוש הנקודות. המשחק נגד בית"ר בלי קהל, ומה שחשוב לי זה לנצח. אני הייתי מעדיף שיהיה קהל, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו כך או אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יכול לחייך. בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully