וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מאבק האליפות לא רלוונטי כרגע עבורנו"

7.2.2015 / 21:08

מאמן באר שבע היה מתוסכל אחרי איבוד היתרון באשדוד וכעס על האדום של בן ביטון. במועדון זעמו על ברגר: לא היה פנדל, הגיע לראש אדום. קלינגר: "הדרך שלנו נותנת לי ביטחון"

one

הפועל באר שבע שמטה הערב (שבת) שתי נקודות חשובות מאוד במאבק האליפות, כשכבר הוליכה 0:2 על מ.ס. אשדוד אך הסתפקה ב-2:2. שלומי ארבייטמן כבש פעמיים לקבוצה מבירת הנגב (12, 30), אך אלכסנדר דוידוב (48) וירו בלו (89, בפנדל) השוו בסיום דרמטי מאוד, במהלכו הורחקו אוסטין אג'ידה ובן ביטון.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. ברני ארדוב
מתוסכל ואפשר להבין אותו. אלישע לוי/ברני ארדוב

"פתחנו טוב את החצי הראשון, עלינו ליתרון פנטסטי, אבל קרה מה שקורה בכדורגל", אמר אלישע לוי. "היו לנו 2-3 הזדמנויות טובות מאוד בחצי השני לגמור את המשחק ולא עשינו את זה, ואחר כך התפתח מומנטום שאפשר להם להשוות, בלי קשר לאם היה או לא היה פנדל, מהעמדה שלי לא הייתי יכול לראות. חבל. איבדנו את הנקודות האלה, והולכים הלאה. הלכנו אחורה במקום להחזיק את הכדור בשקט, בסבלבנות. אנחנו לא צריכים לדבר על מאבק האליפות כי הוא לא רלוונטי, צריך להסתכל על עצמנו". על ההרחקות בסיום אמר: "אני לא יודע אם האדום של אג'ידה מוצדק, ביטון לא היה צריך להיות שם בסביבה, אני לא מקבל את זה".

בהפועל באר שבע רותחים על השופט גיא ברגר. השוער אוסטין אג'ידה סיפר לשחקנים בסיום כי לא היה פנדל, ועוד קודם לכן טענו במועדון כי השופט היה צריך להרחיק את ישראל ראש. בן ביטון עשוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית על האדום שספג, לאחר שקרא לשופט: "אין לך מושג". אג'ידה ייעדר גם הוא ממשחק הגביע.

מנגד, אמר ניר קלינגר: "הם עשו שני גולים משתי התקפות, שלטנו במשחק, היינו טובים, אמרתי לשחקנים שאנחנו חוזרים למשחק וגם מנצחים. אם היינו טיפה יותר מרוכזים ב-3-4 דקות תוספת זמן, היינו יכולים לנצח. אני מאוד שמח על הדרך בה שיחקנו. אנחנו משתפרים בכמה פרמטרים, גם בעניין של להיות ווינרים ולהבקיע בדקות האחרונות, אבל יש לנו הירדמויות לכמה דקות. הדרך בה אנחנו משחקים נותנת לי הרגשה טובה וביטחון, וגם אם נפסיד משחקים בדרך, אנחנו משחקים בשביל לנצח וזה בדרך כלל יכול להביא להישגים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד סחטה מהפועל באר שבע 2:2 דרמטי

לכתבה המלאה
ערב סוער באשדוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully