וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר חזרה, וזכתה במדליית כסף בבולגריה

7.2.2015 / 20:10

הג'ודוקא המתקאמבקת שמופיעה תחת דגל בריטניה בתחרות מסבב אירופה הפתוחה ניצחה בארבעה קרבות, אבל הפסידה בגמר ליריבה יפנית. נועה מינצקר זכתה בזהב. יריב פלסטיני פרש נגד יואב שמש

אליס שלזינגר ג'ודוקא ישראלית (שמאל) מול ז'רביס אמאנה ג'ודוקא צרפתיה. Quinn Rooney, GettyImages
חזרה בגדול. אליס שלזינגר/GettyImages, Quinn Rooney

קאמבק נהדר לאליס שלזינגר: הג'ודוקא הוותיקה, שלא התחרתה במסגרת הסבב במשך החודשים האחרונים, שבה אליו תחת ייצוגה של נבחרת בריטניה, וכבר בתחרות הראשונה שלה היא זכתה במדליית כסף בבולגריה בתחרות מסבב אירופה הפתוחה. שלזינגר הפסידה בגמר למגומי טסוגנה היפנית, שהשיגה מולה ווזארי.

במהלך היום, השיגה שלזינגר ארבעה ניצחונות מרשימים. היא פתחה את דרכה עם איפון קליל נגד אליזבט טלטסידו היווניה, לאחר מכן היא גברה בווזארי על נינה מילוסביץ' מסלובניה, ברבע הגמר היא פגשה את מאלה די סינטיו מצרפת והשיגה נגדה ווזארי ואיפון כדי להבטיח לעצמה מקום בחצי הגמר. בשלב הבא היא פגשה את ג'ניפר ווישרס ההולנדית, וגם אותה היא הכניעה באיפון.

נועה מינצקר (עד 48 ק"ג) חגגה פתיחת שנה חלומית מבחינתה עם זכייה במדליית הזהב. מינצקר השיגה ארבעה ניצחונות, כולל על ויולטה דומיטרו הרומניה בחצי הגמר, ובגמר היא פגשה את פונה טונקי היפנית והשיגה איפון שסידר לה זכייה.

מלבד שלזינגר, התחרו לא מעט ישראלים כאשר מי שהשיג כרטיס אוטומטי לסיבוב השני הוא יואב שמש (עד 60 ק"ג) אחרי שיריבו הפלסטיני סימון יעקב החליט לפרוש נגדו. כל זה לא עזר לשמש שנעצר בסיבוב השני נגד חואן פוסטיגוס הפרואני שגבר עליו באיפון. ברוך שמאילוב, הכישרון העולה שמתחרה עד 66 ק"ג, סיים בתחרות במקום החמישי אחרי שהעפיל לרבע הגמר ונכנע באיפון לדמיטרי שרשן הבלארוסי, ובהמשך נכנע גם בבית הניחומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully