וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נפרדת מחיים רמון: "צעד שיוביל לימים טובים"

מהפכה בהנהלה: מחזיק זכויות הניהול יפנה את מקומו באמצע השבוע. יו"ר עמותת האדומים: "לאוהדים אחריות מלאה על קבוצתם". אלי כהן על הניצחון נגד רעננה: "סוף סוף חזרה הנשמה". אבוטבול: "רייכרט? לא נעים לספוג קללות מהאוהדים", חולצות של ורמוט נזרקו לדשא

one

אחרי הניצחון על הפועל רעננה (1:2), הפועל תל אביב ועמותת האדומים הודיעו היום (שבת) רשמית שהושג הסכם מול חיים רמון, שיעביר את זכויות ניהול המועדון ומכירתו במלואן לעמותת האדומים לתקופה בלתי מוגבלת.

"אנו מודים לחיים רמון ונשמח לראותו שב ליציעי בלומפילד", נמסר, "בשבועות הקרובים נכנס מסיבת עיתונאים בה יפרט היו"ר בארי בן זאב את תוכניותיו העתידיות לניהול המועדון עד למציאת רוכש".

רמון, מחזיק זכויות הניהול, השוהה בחו"ל בימים אלה, הסכים לתנאים שהציבה עמותת האוהדים של הקבוצה והיא זו שתחליף אותו בהנהלת המועדון. רמון יעביר לעמותה את זכויות הניהול בפועל, את זכות החתימה ואף זכויות על מכירה עתידית. למעשה, למרות שהוא עדיין יחזיק מבחינה חוקית בזכויות הניהול, הרי שבפועל לא תהיה לו נגיעה בקבוצה.

בארי בן זאב: "זהו צעד משמעותי בדרך שתוביל את המועדון של כולנו לימים טובים ויציבים יותר. התהליך רק בתחילתו אולם אני אופטימי מאוד לגבי הסיכויים שבסופו עתידה של הפועל יהיה בטוח".

יו"ר עמותת האדומים אלי פסטמן: "כעת יש לאוהדים האדומים אחריות מלאה על קבוצתם. אני קורא לכל האוהדים להתאחד סביב הקבוצה, כי רק ביחד נוכל לעשות את השינוי שכולנו מייחלים לו".

הצדדים הגיעו להסכמה לאחר משא ומתן שארך מספר ימים ולאחר שרמון הבין כי התורמים הגדולים ביותר לקבוצה, מני ויצמן ועידו חג'ג', הפסיקו את הזרמת הכספים בשל החלטתו למכור את גילי ורמוט למכבי תל אביב ברגע האחרון של מועד ההעברות בישראל.

הבעלים של הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
חוזר ליציע. רמון/ניב אהרונסון

לפני כן, אוהדי הפועל תל אביב הביעו היום את מחאתם על עסקת עזיבתו של גילי ורמוט, וצירופם של שחקני הרכש ממכבי תל אביב בן רייכרט ושון גולדברג. בשער 5 הונף שלט עליו נכתב "לא רוצים רכוש של מכבי", ו"רמון אסון". רייכרט ספג שריקות בוז משער 5 בכל פעם שנגע בכדור, בעוד משערים אחרים הוא קיבל תשואות וניסיונות עידוד ותמיכה.

במקביל לאירועים, היה גם משחק ובו הפועל תל אביב רשמה ניצחון ראשון ב-2015 כשגברה על הפועל רעננה 1:2 משער של מתן אוחיון בתוספת הזמן. "הרגשתי כשחקן ה-12 של הפועל", ציין המאמן אלי כהן, "סוף סוף חזרה הנשמה להפועל תל אביב, דבר שלא היה לה בתקופה האחרונה. שחקנים הלכו והגיעו, וכנראה שזה קרה בגלל זה. אני מאושר, סוף סוף ראינו קבוצה שרוצה והיא דומיננטית. אני מצדיע לשחקנים, יש כאלו שלא שיחקו זמן רב והם היו בכושר לקוי, אבל הם נתנו הכל".

השריף הוסיף: "שיחקנו נגד קבוצה שנמצאת במומנטום נהדר. היא קבוצה שקשה לשחק נגדה ומקשה על היריב. אני שמח שהניצחון הוחזר לנו. מתן נתן ומתן לקח. אני מקווה שנצא מכאן לדרך חדשה ונסתכל קדימה. אני מצדיע לבן רייכרט. לא קל לעלות עם קללות כאלה ברקע. הוא בלט במגרש והיה חסר לנו הדבר הזה. הוא שפך לאגר, הוא ביקש שאחליף אותו במחצית, אבל תחת כל הלחץ הוא עשה את העבודה. אני מסתכל גם לעבר התחתית וגם לצמרת. המשחק הזה יכול להוות ציון דרך עבורנו. הפועל היא לא קבוצה שיודעת לשחק בתחתית".

בדקה ה-14 נזרקו לעבר הדשא מספר חולצות עם הספרה 14 של גילי ורמוט. פוסטרים של ורמוט פוזרו מחוץ לאצטדיון, ונקרעו על ידי אוהדים. השחקים עצמם, אגב, ניסו להביא אחדות, ולפני המשחק התקבצו לחיבוק קבוצתי ממושך.

בן רייכרט ביקש למסר הודעה לאוהדי הקבוצה לפני המשחק: "אני מרגיש מחויב במאה אחוז להפועל ולהצלחה שלה. אני עכשיו שחקן הפועל תל אביב וזה מה שחשוב. אעשה הכל לטובת והצלחת הקבוצה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל רעננה 1:2

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוסטרים של ורמוט נקרעו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר הפועל תל אביב, בארי בן זאב, דיבר על מצב הקבוצה: "העמותה שולטת בקבוצה. היא תקבל את ההחלטות המהותיות. אני אהיה נציג העמותה ולכן כל האחריות נופלת עלינו. אני עובד בעבודת צוות במיוחד עם יו"ר העבודה אלי פסמן. יש לנו רעיונות איך לפתור את המצב הקשה. חיים רמון סיים את דרכו במועדון, חד משמעית. יש בעיות כלכליות בקבוצה ויש כמה דרכים כדי לפתור אותן. יש קבוצות יותר גדולות מהפועל שנקלעו לקשיים כלכליים. רוכש? שום דבר לא קורה מהיום למחר. לא אהבתי שקיללו את בן רייכרט. אני מבין את הקהל, אבל לא מרוצה מכך. יש לנו אופציה עליו, הוא נראה בחור נהדר".

"היה חשוב מאוד לנצח", אמר הקפטן שי אבוטבול, "כמה שהיה קשה, ככה מתוק. עברנו שבוע לא פשוט ונמשיך הלאה. רייכרט? לא נעים לספוג קללות מהאוהדים. זה המצב כרגע. אני מקווה שכל מי שפה ייתן הכל למען המועדון, שהוא מעל כולם".

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
העמותה תנהל. אוהדי הפועל/קובי אליהו

"המשחק התחיל לא טוב עבורנו", הודה חיים סילבס, "הפועל ניצחה אותנו בנשק שלנו. במחצית השנייה זה התהפך. השחקנים שלי הוכיחו עליונות. גם השוונו את התוצאה וגם הגענו למצבים. היינו אגרסיביים וחזקים. אני לא זוכר שהפועל סיכנה אותנו יתר על המידה בחלק השני. הפועל נראתה נחושה מתמיד, היה פייט רציני. רצינו לנצח ועלינו למעלה, וזה עלה לנו בדקות האחרונות. הפועל רעננה הוכיחה שבשביל לנצח אותה צריך להתאמץ".

עוד אמר סילבס: "מבחינתנו, המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד. אי אפשר לשחק נמוך מזה. דיברתי עם השחקנים בחדר הלבשה ולמחצית השנייה עלינו אחרת. השחקנים היו מגובשים והשתלטנו על המשחק. חבל רק על הדקות האחרונות בהן התקשינו להרחיק את הכדור. מחמאות להפועל תל אביב שהצליחה לנצח בתקופה כל כך קשה".

עדכון ראשון: 17:19

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
"רצינו לנצח ועלינו למעלה, וזה עלה לנו בדקות האחרונות". סילבס/קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
חולצות הושלכו/קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב מוחים. קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב מוחים/קובי אליהו
אוהד הפועל תל אביב עם שלטי מחאה נגד גילי ורמוט. קובי אליהו
אוהד הפועל תל אביב עם שלטי מחאה נגד גילי ורמוט/קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully