וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר חוזרת לסבב, תפגוש את הישראליות?

אחרי היעדרות ממושכת, הישראלית שמייצגת את בריטניה תתחרה בשבת מול היווניה אליזבט טלטסידו בטורניר בולגריה ועשויה לפגוש את שור או פרין בהמשך. בעוד שבועיים: מפגש אפשרי עם ג'רבי

הג'ודוקא אליס שלזינגר. מגד גוזני
מחכים לראות באיזה כושר היא נמצאת. שלזינגר/מגד גוזני

רק בעוד שבועיים תהיה לאליס שלזינגר הזדמנות לפגוש את היריבה הוותיקה שלה, ירדן ג'רבי, במסגרת גרנד פרי דיסלדורף, אבל בשבת היא תשוב לסבב אחרי היעדרות ארוכה כאשר היא תתחרה בטורניר מסבב אירופה הפתוחה שנערך בסופיה, בולגריה.

שלזינגר, שתתחרה תחת דגל בריטניה בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג, תפגוש את היווניה אליזבט טלטסידו במה שמתחיל עבורה את המאבק על מקום בריו, ובכל מקרה יש לה סיכוי לפגוש שתי ישראליות: רותם שור, חברתה לאגודה שחולקת איתה גם את המאמן פאבל מוסין ובר פרין. בכל מקרה, דרבי ישראלי יכול להתקבל רק בחצי הגמר או בבית הניחומים.

בתחרות נוטלים חלק ישראלים רבים כאשר נועה מינסקר תפתח את דרכה בסיבוב השני (עד 48 ק"ג), עדי גרוסמן, מעין גרינברג, תמנה לוי נלסון (עד 57 ק"ג) יצטרפו מוקדם יותר. אצל הגברים: אלון רחימה, יואב שמש ודניאל בן דוד (60 ק"ג), ברוך שמאילוב, טל פליקר וטל אלמוג (66 ק"ג), טוהר בוטבול, ניב דר (73 ק"ג), אסף חן (81 ק"ג), אלון ששון, ארצ'י וולפמן ולי קוכמן (90 ק"ג), פטר פלצ'יק ויעקב ממיסטבלוב (עד 100 ק"ג) ואור ששון (למעלה מ-100 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully