וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: גלושקו ופאר ניצחו, ישראל שרדה בבית האירופי/אפריקאי

6.2.2015 / 20:00

אחרי שישה הפסדים, נבחרת הנשים הבטיחה את מקומה בבית עם 1:2 על לטביה אחרי 5:7, 3:6 של גלושקו על אוסטפנקו ו-1:6, 1:6 של פאר על מרצ'נקביצ'ה. שלמה ופושקרבסקי הפסידו בזוגות

יוליה גלושקו. ניר קידר,
נקודת אור. יוליה גלושקו/ניר קידר

אחרי שישה הפסדים בטורניר הפדרציה שנערך בבודפשט, נבחרת ישראל (נשים) סוף סוף הראתה שהיא לא שכחה לשחק טניס. הנבחרת ניצחה 1:2 את לטביה, ובכך הבטיחה שנה נוספת במסגרת הבית האירופי/אפריקאי 1. הנבחרת הלטבית, שנחשבת ליריבה החלשה בבית, לא הצליחה לעשות דבר מול מול יוליה גלושקו ושחר פאר, וכעת היא תגיע להישרדות במסגרת הבית.

זה התחיל כאשר יוליה גלושקו גברה 5:7, 3:6 על ילנה אוסטפנקו, המדורגת 266 בעולם. הישראלית, שהספיקה להפסיד בשני משחקי יחידות לדונה וקיץ' מקרואטיה ויאנינה ויקמאייר מבלגיה, התעלתה במשחק שלה וניצלה את היתרון האיכותי שיש לה על פני יריבתה. השתיים שמרו על משחק צמוד במערכה הראשונה, אבל גלושקו השיגה שבירה קריטית לקראת סיומה והשלימה 5:7 נהדר.

במערכה השנייה גלושקו השיגה יתרון מוקדם, אבל נשברה במשחקון השביעי. למרות זאת, גלושקו התעשתה והחזירה עם שבירה משלה בדרך ל-3:5 ול-3:6 במשחק. גלושקו סיכמה: "למרות שהפסדתי, הרגשתי ששיחקתי טוב ביומיים האחרונים. בסופו של דבר הדברים התחברו. נכון שתמיד יש לחץ, אבל הייתי חיובית".

במשחק הזוגות, שנערך לפרוטוקול בלבד, הפסידו קרן שלמה ואלונה פושקרבסקי 6:3, 2:6, 6:3 לאמולינה ואוסטפנקו.

מיד לאחר מכן הופיעה פאר בפעם הראשונה בטורניר למשחק יחידות. כזכור, פאר הפסידה אתמול יחד עם גלושקו במשחק הזוגות, אבל כעת היא שמה מאחור את הפציעה שממנה היא סובלת מאז מלבורן, ומחצה בלי הרבה קושי את דיאנה מרצ'נקביצ'ה (262 בעולם) 1:6, 1:6. פאר, שמדורגת 113 בעולם, השיגה יתרון כבר בתחילת המשחק ולא אפשרה ליריבה לאסוף ולו שבירה אחת במהלך המשחק.

פאר אמרה בסיום: "שמחתי מאוד שניצחתי את המשחק. לא הרגשתי את הכאב. יוליה שיחקה מעולה, אני שמחה שהיא ניצחה כי לא רציתי לעלות לזוגות. עודדנו אותה פה בטירוף".

בכך ישראל חותמת את הטורניר במקום השלישי וממשיכה שנה נוספת בבית האירופי/אפריקאי 1. הפסד ללטביה היה שולח את הנבחרת לקרבות הישרדות שבהן הפסד היה מדרדר את הנבחרת לבית האירופי/אפריקאי 2.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יוליה גלושקו. ניר קידר,
שחררה הרבה לחץ. גלושקו/ניר קידר
- יוליה גלושקו עם מאמן נבחרת הפדרציה, עמוס מנסדורף. ניר קידר,
מקבלת נשיקה מהקפטן. גלושקו עם מנסדורף/ניר קידר
שחר פאר. ניר קידר,
חזרה חדה מהפציעה. שחר פאר/ניר קידר
שחר פאר. ניר קידר,
ניצחון קל. פאר/ניר קידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully