וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - סכנין: דויד סולארי ואלמוג אוחיון לא בסגל

הראשון רק הגיע אבל לא כשיר, השני לא ישחק מסיבות מקצועיות (שבת, 18:30). מונונגה חוזר להרכב. בסכנין, אלי כהן מתלבט האם לפתוח אם חבשי במרכז ההגנה, אך יעלה בהרכב סופר התקפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בשני משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות במושבה, סכנין ניצחה בתוצאה זהה: 1:3, ובשניהם נכבש שער עצמי (דור אלו, אבו סלאח).

* בשלושה מתוך ששת המפגשים האחרונים כבש אותו שחקן: קוסטדין אזורוב. כל השערים במדי סכנין. מחר הוא יישב ביציע.

* אלי כהן הוא אחד המאמנים היחידים בליגה שמחזיק במאזן חיובי. מאז שמונה, סכנין רשמה שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים.

* חמישה שחקנים שיהיו בסגל של סכנין הם מושאלים ממכבי חיפה: עטאא ג'אבר, מוחמד גדיר, איסמעיל ריאן, עאיד חבשי ומוחמד כליבאת.

* סכנין רשמה העונה רק שני ניצחונות מחוץ לדוחא.

קוסטדין אזורוב שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
כובש הרבה, הפעם יצפה מהיציע. אזורוב/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

עד לפני מספר ימים הסגל רן בן שמעון לא רשם שינויים, אלא שהיום האחרון של מועד ההעברות סיפק למאמן חומר למחשבה לקראת המשחקים הקרובים. דויד סולארי שהגיע מאשדוד בטרייד עם ניקולס פלצ'וק לא התאמן עם הקבוצה ביומיים האחרונים, בגלל עומס, וערך אימון נפרד עם מאמן הכושר, כך שהוא לא בתוכניות למשחק מחר. יואכים מונונגה יפתח מאחורי החלוץ היחיד, עידן שמש. גיא מלמד לא הגיע לאימון בגלל סיבות אישיות. גם תומר אלבז לא בסגל. פתח תקוה תחסר את נאור פסר, שלא חש בטוב, אבל ההרכב של בן שמעון לא היה אמור להשתנות בכל מקרה: דור אלו ודדי בן דיין יפתחו כמגנים, ובמרכז הקישור ישחקו מרואן קבהא, בריאן חרסיסיץ' ויובל יעקובוביץ'.

בן שמעון צפוי להשאיר את אותו מערך, עם חמישה שחקני הגנה. אלמוג אוחיון, עליו בונים במועדון לשנים הקרובות, לא בסגל למשחק. במועדון הבינו שהרכש החדש יניב שגב, שהגיע מדרום אפריקה, לא יוכל לשחק בקבוצת הנוער ולכן הוא ילקח בהמשך בתוכניות לקבוצת הבוגרים. בן שמעון אמר באסיפה: "לסכנין יש חלק התקפי מהיר. זה החלק ההתקפי הכי מהיר בליגה. רוב המשחק שלהם בנוי על התקפות מתפרצות וצריך להזיהר. הגיעו אליהם שחקנים טובים שישדרגו אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"יש לסכנין את החלק ההתקפי הכי מהיר בליגה". בן שמעון/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בני סכנין

אמנם סכנין איבדה השבוע את אברהם פאס שהיה עמוד התווך בהגנה, אך הרוויחה את מוחמד כליבאת, שהיה אחד השחקנים המצטיינים שלה בעונה שעברה ואת עטאא ג'אבר ועאיד חבשי, שעל הכישרון שלהם אין מחלוקת. עדיין לא ברור אם כל השלושה יערכו כבר מחר את הופעת הבכורה שלהם בהרכב.

אלי כהן תרגל מספר הרכבים השבוע, ועדיין נותרה השאלה האם הוא יהמר על חבשי במרכז ההגנה או יסיט לתפקיד הבלם את מיחה מבליה. בכלל נראה שכהן יעלה עם הרכב סופר התקפי, אך גם בחלק הקדמי המאמן מתלבט בין הרכש הטרי מהפועל ירושלים דיוגו קאצ'ובה, שעבר בבקרת התקציבים, לבין פיראס מוגרבי ואיסמעיל ריאן. נראה שהשניים האחרונים זוכים לעדיפות כרגע, אך כהן יקבל החלטה בעניין רק בשבת.

דיוגו קאצ'ובה, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עבר בבקרת התקציבים. קאצ'ובה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: מרואן קבהא

מהרגע שבו נפתח חלון ההעברות ועד סיומו, מכבי פתח תקוה חיפשה קשר אחורי שישדרג אותה. אבל ככל שהזמן חלף, במועדון הבינו שהפתרון נמצא ממש בידיים שלהם: קבהא הפגין יכולת טובה במשחקים האחרונים, והעליה בכושרו מקבילה להצלחה של הקבוצה לייצב את משחק ההגנה שלה. נגד המהירות של סכנין, תהיה לו לא מעט עבודה.

בני סכנין: עטאא ג'אבר

מאז שאלי כהן נחת בסכנין, הוא התלונן שאין לו שחקן דומיננטי במרכז המגרש לצידו של הקפטן חאלד חאליילה. אם ג'אבר רוצה לשוב בעונה הבאה לסגל של מכבי חיפה, הוא חייב להוכיח קודם כל שהוא יכול לשדרג את מרכז השדה של סכנין ורצוי שיעשה את זה כבר בשבת.

הרכבי הקבוצות

שופט: צביקה לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1100

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully