וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי גלא זרקו חפצים, מאמן הכושר אבי קובלסקי נפגע בראשו

5.2.2015 / 22:36

האוהדים הטורקים השתוללו אחרי דרמת הענק בסיום, מכבי תל אביב תתלונן ליורוליג. גודס חגג את הניצחון: "שוב הראינו אופי". פארגו: "עשיתי הרבה טעויות, למזלי החברים חיפו עלי"

one

מכבי תל אביב חוותה את אחד המשחקים הדרמטיים ביותר שלה בשנים האחרונות, כשניצחה הערב (חמישי) את גלאטסראיי 94:97 בטורקיה, הודות לסל ניצחון מדהים של ג'רמי פארגו בסיום הארכה. בשבוע הבא תארח אלופת אירופה את אלבה ברלין בניסיונה לרשום ניצחון יורוליג שישי ברציפות, וכרגע, היא נראית בדרכה הבטוחה להצלבה, עם יתרון ביתיות.

לאחר זריקת הניצחון של פארגו והשריקה לסיום נמלטו שחקני מכבי תל אביב לחדרי ההלבשה, כשהאוהדים הטורקים העצבניים זרקו חפצים לפרקט. אלופת אירופה תתלונן ליורוליג, בעוד מאמן הכושר אבי קובלסקי אף נפגע בראשו, כפי שניתן לראות מהתמונה הבאה:

אבי קובלסקי מאמן הכושר של מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
אבי קובלסקי מאמן הכושר של מכבי תל אביב/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

ג'רמי פארגו, שסיפק סל ניצחון בלתי נשכח, אמר בסיום: "אני הכי גאה בעולם בחבריי לקבוצה ובדרך שהם לחמו כל המשחק. היו רגעים שהיינו לגמרי מחוץ למשחק ואני לוקח על כך אחריות מלאה כי עשיתי הרבה טעויות. למזלי יש לי חברים נהדרים בקבוצה הזאת והם חיפו עלי ברגעים הקשים והצליחו להרים אותי. ניצחון חוץ גדול שלנו, היינו זקןקים לו מאוד. חשוב להבהיר שאף אחד לא נתן לנו את המשחק הזה במתנה. נלחמנו עליו חזק, לא נשברנו ובסוף עשינו את זה כמו שאנחנו יודעים. יאללה מכבי!"

"היה משחק קשה מאוד", אמר גיא גודס בסיום. "הם חסרו שני שחקני מפתח וידענו שהאחרים יתעלו. לא היינו חדים בהגנה וספגנו המון סלים קלים ואין לזה תירוץ. נפלנו לפיגור אבל פעם נוספת השנה שהראינו אופי וידענו לחזור, בעיקר עם דקות גדולות של דווין סמית' ותרומה של סילבן לנדסברג. בסוף זה היה ג'רמי פארגו, הוא תמיד נמצא שם ברגע הקריטי. העיקר שאנחנו חוזרים הביתה בריאים, שלמים ועם ניצחון".

שמעון מזרחי הוסיף: "מקום מאוד קשה ולא פשוט לשחק בו, עם המון קריאות שנשמעו נגד ישראל. הקבוצה ידעה לכפר על השגיאות הרבות שעשתה בהגנה. זה בהחלט מעודד לחזור מכאן עם ניצחון כזה חשוב. חזרנו עם מהלך נהדר של לנדסברג ודווין עשה עבודה גדולה עם השלשות והחדירות".

שיא הדרמה: ג'רמי פארגו העניק למכבי תל אביב 94:97 על גלאטסראיי

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב נמלטים מהפרקט בטורקיה. GettyImages
ברחו לחדר ההלבשה, אבל ברחו מאושרים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully