וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי שוחח עם פאיוביץ' ואג'ידה: "מצטער על הדרך"

5.2.2015 / 13:38

מאמן הפועל באר שבע ניסה להרגיע את השניים, שכועסים על ההתנהלות של המועדון: "לכל שחקן יש נפש, אך דברים נעשו בשקיפות". פאיוביץ', אגב, לא התאמן בגלל פציעה

"ברגע שרצינו להביא שחקן זר, זה היה צריך להיות על חשבון אחד הזרים שלנו. יש לי שקיפות מלאה עם השחקנים, והייתה לי שיחה טובה מאוד עם פאיוביץ' ואג'ידה. הם שחקנים מקצוענים והם יעשו הכל לטובת המועדון, בשביל שנוכל לעמוד במטרות שלנו". כך אמר הבוקר מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי בהתייחס לשני השחקנים הזרים שלו, שאלונה ברקת ניסתה לשחרר ביומיים האחרונים של מועד ההעברות.

פאיוביץ' עצמו לא הגיע לאימון היום בשל מתיחה בשריר התאומים, ונראה כי הוא יחמיץ את המשחק הקרוב מול אשדוד. חלק מהשחקנים הזהירו לאחר מועד ההעברות כי ייתכן שפאיוביץ' ואג'ידה לא יהיו בשיא כושרם עד תום העונה, לאחר שניסו לשדך אותם לקבוצות אחרות. שחקנים טוענים כי אג'ידה פגוע מאוד, על אף שלוי שוחח איתו והבין כי הוא יעשה הכל כדי שהקבוצה תצליח. לוי שוחח גם עם פאיוביץ' שהשמיע דברים דומים.

טומיסלב פאיוביץ' שחקן הפועל באר שבע חוגג עם אוסטין אג'ידה, ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פגישת הרגעה עם אלישע לוי. פאיוביץ' ואג'ידה/ברני ארדוב

לוי נשאל על ההתנהלות בנוגע לשניים והוסיף: "אני מצטער על הדרך שבה נעשו הדברים, אבל זה קורה בכדורגל. הייתי מעורב בכל ההחלטות ואין שום דבר ללא האישור שלי. ברור שלכל שחקן יש גם נפש, אבל זה נעשה בשקיפות. לא הצלחנו להתחזק וחבל, אבל יש לנו סגל טוב. הסגל הצטמצם אבל הוא לא נחלש. הקבוצה שלנו, להבדיל מאחרות, נבנתה נכון כבר מהרגע הראשון. קשה לי להאמין ששינוי בינואר יכול לעשות ההבדל". למרות שהמשא ומתן עם אג'ידה נמשך, לא בטוח שהשוער ימשיך וכפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט במועדון ימשיכו לנהל משא ומתן עם אופיר מרציאנו במטרה לרכוש אותו לקראת העונה הבאה. לשוער הוצע חוזה בגובה 80 אלף שקל, פי ארבעה מחוזהו באשדוד.

לגבי חוזהו לעונה הבאה אמר המאמן: "יש לי חוזה עד תום העונה, אבל באר שבע חושבת קדימה ואני דואג לאינטרסים של המועדון לשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully