וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הפועל כפר סבא זכתה בגביע המדינה

4.2.2015 / 22:54

בשחזור התוצאה ומהלך המשחק מהעונה שעברה ניצחו הכפר סבאיות 1:3 את מ.כ. חיפה לעיני 2,000 צופים בהיכל רוממה בחיפה וחגגו גביע שני רצוף. בחמישי (19:30, ערוץ הספורט): גמר הגברים בין כפ"ס ומטה אשר עכו

שחקני הפועל מטה אשר עכו חוגגים אליפות. אדריאן הרבשטיין
יחגגו גם גביע? שחקני מטה אשר/אדריאן הרבשטיין

הפועל כפר סבא זכתה הערב (רביעי) בפעם השנייה ברציפות בגביע המדינה לנשים, לאחר שניצחה בגמר את מ.כ. חיפה 1:3 - בדיוק כמו בשנה שעברה - לעיני כ-2,000 צופים ברוממה. מורן צור הובילה את כפר סבא עם 23 נקודות, גלית דבש 13, מלינה פלונסקי 9, דשה פחם 6, סטסוקי מינמי 2. מהעבר השני 27 נקודות של מרגריטה צ'צ'ינה לא הספיקו לחיפה, מירייה דלגדו 15, אניטה גליק וקרלה אורטיז 8.

המאמן המאושר חן הימלפרב אמר: "זה היה קשה, הייתה לי הרגשה טובה והסוף מתוק מזל שלא הגענו למערכה חמישית ואני כל כך שמח עבור השחקניות שלי. לקחנו גביע שני וזה מה שחשוב לא מעניין אותי עכשיו הדאבל תנו לנו לשמוח". מורן צור הוסיפה: "גמר מדהים עם אווירה מדהימה וקהל מטורף במיוחד אלה שבאו לעזור לנו. זה היה קשה לקח לנו זמן להכנס למשחק אחרי שחיפה נכנסה ראשונה למשחק אבל אנחנו התעוררנו וזה מה שחשוב. אני רוצה להודות לכל הצוות והמעטפת במועדון שלנו שעוזרים לנו לעשות את זה". הקפטנית גלית דבש: "הנפה ראשונה שלי כקפטנית, זה אושר גדול של כל הקבוצה והצלחנו לזכות בגביע בזכות הקבוצה כולה ובזכות שחקניות הספסל שלנו שבלעדיהן לא היינו זוכות בגביע".

seperator

האם הפועל מטה אשר/עכו תחגוג מחר (חמישי, 19:30, שידור ישיר בערוץ 5) זכייה שלישית ברציפות בגביע המדינה? הדאבליסטית תפגוש ברוממה את הפועל כפר סבא שתנסה להפתיע אותה. בליגה, מטה אשר/עכו סיימה עם שש נקודות משש אפשריות בשני משחקים, כולל ניצחון 1:3 במחזור האחרון של הסיבוב השני לפני שבוע.

כפר סבא, שהפסידה בגמר הגביע לפני שלוש שנים למכבי תל אביב, תצטרך להיות בשיאה כדי להפתיע את הקבוצה הטובה ביותר העונה שעדיין לא הפסידה לאחר 14 מחזורים. לירוקים מהשרון יש שלושה גביעים בארון, הראשון מלפני 32 שנים והשניים הנוספים הגיעו בדאבל ב-2001 ובניצחון על עירוני קרית אתא ב-2006.

"הסיכויים בגמר הולכים בצורה ברורה למטה אשר/עכו, אבל במשחק אחד ביום נתון הכול אפשרי", אומר מאמן הירוקים, גל גלילי. "תמיד יש הרגשה טובה של התרגשות וציפייה לקראת גמר. הפעם מהבחינה האישית אני מגיע עם קבוצה כאנדרדוג ולא כמו שהיה בקריית אתא עם קבוצת הנשים וברור לי שהלחץ נמצא בצד של מטה אשר/עכו. הם הקבוצה האיכותית יותר והרבה מאוד תלוי בהם".

בהפועל מטה אשר/עכו רוצים לעשות היסטוריה עם זכייה שלישית ברציפות בגביע ושמינית בסך הכול. בשנה שעברה הקבוצה הצפונית התגברה בגמר על מכבי תל אביב ושנה קודם לכן היא חגגה על חשבון מנשה/חדרה/עמק חפר. האדומים צפויים ליהנות לא רק מיתרון איכותי על משטח הטרפלקס, אלא גם ביציעים. הנהלת המועדון פנתה בימים האחרונים לאוהדים בכוונה לרתום אותם למאמץ שיצבע את היציעים ברוממה באדום.

"הפועל כפר סבא קבוצה טובה ומשחקי גביע יכולים להתפתח לכל כיוון", אומר המאמן נעם כץ. "גמר גביע זהו מעמד גדול ובהחלט יש עניין ודריכות אצלנו לקראת המשחק. אני מקווה שנראה את היכולות הגבוהות שלנו כדי לנצח ולחגוג גביע שלישי ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully