וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריוטס חגגו במצעד האליפות עם עשרות אלפי אוהדים

4.2.2015 / 21:11

"ספינות הברווזים" המפורסמות נשאו את שחקני ניו אינגלנד ברחבי בוסטון, כולל מעבר בקו הסיום של המרתון בו התרחש הפיגוע ב-2013. הקהל, למרות הקור העז, גדש את הרחובות וקיבל שואו מגרונק, אדלמן והבן של טום בריידי. צפו במיטב התמונות והסרטונים

בריידי עמד במרכז העניינים/AP, Steven Senne

השלג הכבד שעוד כיסה את העיר, זכר לסופה הגדולה של השבוע שעבר והעובדה שהטמפרטורות הקפואות ומזג האוויר הובילו לדחייה של יממה לא מנעו מעשרות אלפי אוהדי ניו אינגלנד פטריוטס לכבוש היום (רביעי) את רחובות העיר בוסטון ולהיות שותפים למצעד האליפות הרביעי של הקבוצה, הראשון שלה מזה עשור.

בזה אחר זה חלפו השחקנים, המאמן ביל בליצ'יק והבעלים רוברט קראפט על פני הקהל הרב, כשהם נוסעים על "ספינות הברווזים" המפורסמות, עליהן עולים שחקני קבוצות העיר בכל חגיגת אליפות. טום בריידי היה כמובן במרכז העניינים ובנו, בנג'מין, שהיה איתו על הרכב המיוחד, כבש את לב החוגגים עם נשיקה לגביע לומברדי.

בליצ'יק הצליח לגרום לעצמו לחייך, בעיקר לאחר שראה שלט שקורא לבחור בו לנשיאות ב-2016. ג'וליאן אדלמן החזיק שלט עליו נכתב: "You had us at hello", רפרנס למשפט המפורסם מהסרט "ג'רי מגוויר" ואת ההצגה גנב, איך לא, רוב גרונקובסקי, שהפציע עם כובע גרב צהוב שכלל עין אחת, משהו בסגנון הדמות של "מיניון" ופיזז לצלילי מוזיקת היפ-הופ ולשמחתם של האוהדים.

המסע ארך כשני מייל ונמשך קרוב לשעתיים, כאשר המכוניות מתקדמות לאיטן לאורך רחוב בוילסטון, עוברות דרך קו הסיום של מרתון בוסטון, שם נהרגו שלושה אנשים ונפצעו למעלה מ-250 במתקפת הטרור של 2013 ומסיימות את דרכן ברחבת הסיטי-הול על רקע זיקוקים שמילאו את השמיים.

גרונק רוקד

אדלמן והשלט

שלב היציאה לדרך

ושלב המסיבה הגדולה

* ובינתיים, הפגרה רק החלה וכבר לשחקני הפוטבול משעמם. הרץ האחורי המחליף של דאלאס, ג'וזף רנדל, נעצר בפעם השנייה בתוך ארבעה חודשים בלבד, הפעם על ידי משטרת וויצ'יטה, קנזס, בשל החזקה לא חוקית של מריחואנה. השוטרים הגיעו לחדר המלון בו שהה השחקן לאחר שקיבלו תלונה על שימוש אלים בנשק. הם תפסו את רנדל ולצדו בחורה בת 22 עם מריחואנה בשעה 2:53 לפנות בוקר ועצרו אותו. המעצר הקודם של רנדל היה לאחר שניסה לגנוב תחתונים ובקבוק בושם מחנות בטקסס.

ד'קוול ג'קסון, הליינבקר של אינדיאנפוליס שחטף כדור מטום בריידי בגמר החטיבה לפני שבועיים, נעצר אף הוא, בוושינגטון הבירה. ג'קסון הואשם בתקיפה לאחר ויכוח על מקום חנייה. הנהג שהתלונן נגד ג'קסון טען בפני המשטרה כי השחקן חבט בפניו ובחלק האחורי של ראשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully